Hvad blev der af de moderløse schæfer hval~
Fra : Ditte

Dato : 30-08-08 08:19

Hej

Jeg mindes at der for et par måneder siden blev søgt efter en amme
eller to til en masse søde schæfer hvalpe, da moderen blev aflivet kort
efter fødslen.
Har der været en opdatering? Jeg kan nemlig ikke finde tråden.

Hilsen Ditte

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 30-08-08 08:25

"Ditte" <noway@glemt.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> fødslen.
> Har der været en opdatering? Jeg kan nemlig ikke finde tråden.

hej Ditte

du kan finde tråden under datoen 31.7.2008.
Der har været en opdatering og det lykkedes at finde en ammetæve i nærheden.

mvh Anelise

Fra : Bufas

Dato : 03-09-08 23:37

"Ditte" <noway@glemt.nej> skrev i meddelelsen
> [...]
> fødslen.
> Har der været en opdatering? Jeg kan nemlig ikke finde tråden.

Hey ! Her opdateringen fra dengang:

Hey !

Tæven i Kolding tog godt mod de 10 hvalpe

På søndag vil de 5 af dem blive prøvet om de vil tilpasse sig en anden amme,
så tæven i Kolding ikke skal have 11 hvalpe at opfostre.

/Bufas

Tak for hjælpen alle sammen

- o -

Og så:

De 5 af hvalpene kom videre til Struer, hvor de blev godt modtaget

Så vidt jeg ved, lever alle 10 hvalpe i bedste velgående

Som lige vil piointere at det rent fakstisk var SENNENHUNDE som blev
papmødre for de 10 hvalpe

/Bufas

--
www.appenzeller.dk Abora vom Höfli
www.razco.dk Røbi von Razco

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-09-08 09:09

In news:48bf1187$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Bufas <bufas@MØGhund.dk> typed:

> [...]
>
> Så vidt jeg ved, lever alle 10 hvalpe i bedste velgående
>
> Som lige vil piointere at det rent fakstisk var SENNENHUNDE som blev

Tænk at 10 små moderløse hvalpe var så heldige. Det er nærmest et mirakel at
de har overlevet allesammen. Berner Sennenhunde er jo også nogle dejlige
vovser, som ikke er klar over hvilken god gerning de har gjort. Godt gået af
de to papmødre. Det er sådan en historie der varmer om hjertet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bufas

Dato : 11-09-08 21:33

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> dejlige vovser, som ikke er klar over hvilken god gerning de har gjort.
> Godt gået af de to papmødre. Det er sådan en historie der varmer om

Der findes faktisk 4 sennenhunde Entlebucher, Appenzeller, Grosser og
Berner

Og hvalpene kom i første omgang alle til en Appenzeller, hvorefter de 5
største kom til en Berner

/Bufas

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-09-08 22:07

In news:48c9806d$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Bufas <bufas@MØGhund.dk> typed:
> "Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Der findes faktisk 4 sennenhunde Entlebucher, Appenzeller,
> Grosser og Berner

LOL ja, der kan man bare se. Hvad forstand har bønder på agurkesalat
Jeg har altid troet at der kun var én slags Sennenhund, og så er der hele
fire slags. Jeg kan godt se nu, at Entlebucher og Appenzeller er noget
mindre end Grosser og Berner, men de er alligevel skønne allesammen.

> Og hvalpene kom i første omgang alle til en Appenzeller, hvorefter de
> 5 største kom til en Berner

Tak og lov for at de fik plejemødre allesammen. Håber at de alle har det
godt nu.

Fra : jopa

Dato : 12-09-08 11:25

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev

> LOL ja, der kan man bare se. Hvad forstand har bønder på agurkesalat

Og jeg som troede at det kun var bønder der selv lavede agurkesalat

--
Mvh. John
http://jp-web.dk