Bilen lugter af hund
Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-08-08 09:49

Jeg bemærker det jo ikke, men gæster i bilen bemærker at bilen lugter af
hund.
De ligger bagi på et tæppe som jævnligt vaskes.

Jeg har forsøgt med eddikeskåle men det mente folk var endnu værre

Hvad gør I?

Fra : Pwh

Dato : 27-08-08 10:07

Jens Thomsen, skrev:
> [...]
> De ligger bagi på et tæppe som jævnligt vaskes.
>
> Jeg har forsøgt med eddikeskåle men det mente folk var endnu værre

Lader være med at tage hensyn til mine gæsters finere fornemmelser

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-08 10:17

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> De ligger bagi på et tæppe som jævnligt vaskes.
>
> Jeg har forsøgt med eddikeskåle men det mente folk var endnu værre

Tja, hvad gør jeg.... Skal jeg være ærlig, det samme som dig...

Tæpperne vaskes med jævne mellemrum... Vi bytter dem som regel, så hvert
enkelt sæt tæpper, får en lille pause hver gang.... De tørres som regel
altid ude på tøjsnoren... Men jeg har aldrig fået at vide, at min bil lugter
af hund... Men det ville jo være underligt, hvis den ikke gjorde, for der
sidder jo næsten altid 3 hunde i den, og den bruges også flittigt som
hundehus, når vi ikke er ude at køre. Og det skal da lige meldes, at mine
hunde ikke altid er lige velduftende .
Det hænder ikke så sjældent, at man uden problemer kan lugte, at de har
svalet sig lidt i grøften, eller i min egen lille sø, som heller ikke i
menneskers næse, bliver betegnet Elisabeth Arden.... Men de møgkøtere elsker
begge stederne.
Ja min nabos vædder, er endda blevet transporteret i bilen.... Så det er
måske derfor, ingen kan finde ud af, hvad den lugter af, og derfor siger de
ikke noget )..... Men selvfølgelig, den står jo altid åben, når vejret
og stedet ellers tillader det.

M.V.H....Benny..

Fra : ager

Dato : 27-08-08 10:20

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i meddelelsen
> [...]
> De ligger bagi på et tæppe som jævnligt vaskes.
>
> Jeg har forsøgt med eddikeskåle men det mente folk var endnu værre

Jeg har brugt midlet R10, det er biologisk nedbrydeligt og ganske
fortræffeligt prudukt til sådanne formål.
Matas har det i sprayform, en halv liter koster 114kr.
dette prudukt siges at være lige så godt, og noget billigere, har dog ikke
selv erfaringer med det;
http://shop.shangri-la.dk/group.asp?group=17&sub=17

Mvh. Marie -der heller ikke kan forstå, hvorfor folk siger de kan lugte
hundene.. pjat! (-;

Fra : oz3bto

Dato : 27-08-08 13:36

> [...]
> De ligger bagi på et tæppe som jævnligt vaskes.
>
> Jeg har forsøgt med eddikeskåle men det mente folk var endnu værre

Har man hund i bilen af og til ja så lugter bilen af hun ligesom huset
man bor i lugter af hnd og man selv lugter af hund

Fra : Winther

Dato : 27-08-08 14:40

Jens Thomsen wrote:
> [...]
> lugter af hund.
> De ligger bagi på et tæppe som jævnligt vaskes.
>
> Jeg har forsøgt med eddikeskåle men det mente folk var endnu

Lader bilen lugte af hund

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : Pwh

Dato : 27-08-08 15:54

Winther, skrev:

> Lader bilen lugte af hund

Så længe hundene ikke kommer til at lugte grimt
af bil må alt værer godt

/Jens

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-08-08 17:53

"Pwh" skrev

> Så længe hundene ikke kommer til at lugte grimt
> af bil må alt værer godt

Kommer vel an på om bilen lugter af læder eller plastik?

Peter

Fra : Winther

Dato : 28-08-08 07:51

Peter Lykkegaard wrote:
> "Pwh" skrev

> Kommer vel an på om bilen lugter af læder eller plastik?
>
> Peter

Nej slet ikke... I min verden købes bilen til hunden, så det er ikke et
spørgsmål om lædersæder, men om plads og læssehøjde

Fra : jopa

Dato : 28-08-08 09:13

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev

> Kommer vel an på om bilen lugter af læder eller plastik?

Det er en fordel at bilen lugter af bil og ikke hund hvis man skifter med
jævne mellemrum
Tror det vil trække en del ned hvis bilen stinker af klam hundelugt.

Alene af den grund bla har jeg stationscar med bur som tages ud når hunden
ikke skal med.
Jeg kan ikke selv klare en bil der stinker af hund.
Sådan er vi så forskellige

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-08-08 09:52

"jopa skrev

> Jeg kan ikke selv klare en bil der stinker af hund.

Pjat du skal bare vælge en race der ikke lugter som et par hundrede år
gammelt vådt fåretæppe :)
Må jeg anbefale en beagle?

- Peter

Fra : jopa

Dato : 28-08-08 10:11

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev

> Pjat du skal bare vælge en race der ikke lugter som et par hundrede år
> gammelt vådt fåretæppe :)
> Må jeg anbefale en beagle?

Jo men jeg kan nu bedst lide en hund

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-08-08 11:36

"jopa" skrev

> Jo men jeg kan nu bedst lide en hund

Jeg kan sagtens huske hvordan vores tidligere hund (dalmatiner) lugtede når
den havde ude i regnvejr - urgh
Forskellen er faktisk markant - dvs ingen nævneværdig forskel på våd/tør
hund

Jeg har tit spekuleret hvad det kunne skyldes?

- Peter

Fra : Sybil

Dato : 28-08-08 10:14

> [...]
> De ligger bagi på et tæppe som jævnligt vaskes.
>
> Jeg har forsøgt med eddikeskåle men det mente folk var endnu værre

Hej

Da jeg for 3 år siden købte brugt bil lugtede den MEGET af våd hund, på det
tidspunkt havde vi ikke hund selv, så det var ikke en ønsket lugt
Vi vaskede hele indersiden af bilen i rodalon og derefter i ajax med duft.
Det tog noget af lugten, og et halvt år med åbne vinduer når vi kørte i
bilen tog resten.
Men hvis du har en bil og bruger den til hunde, så er det nok bare at leve
med lugten

Majken

Fra : Is

Dato : 31-08-08 23:07

> [...]
lugter af
> hund.
> De ligger bagi på et tæppe som jævnligt vaskes.

Godt sted at placere gæsterne

Undskyld !

Erik Isager