Så kom drømmehuset
Fra : oz3bto

Dato : 27-08-08 00:50

Får imorgen nøglen til 150m2 hus midt inde i en skov og med en indhegnet
have hvor en stor del er skov... Tog os mindst en time at gå hegnet rundt og
kikke efter huller så stort er det

Mon ikke Bugsy snart får en legekammerat eller 2 nu vi har fået pladsen :D

Vi har været hele hegnet rundt for at kikke efter huller og fandt ingen
hegnet er alle steder mindst 2m højt og er gravet i en ukendt dybe ned ...
ihvertfald ½m.. Burde det ikke være nok til at holde en samojede inde ? Han
vil jo helst være ude 24/7

Erik

Fra : Hm

Dato : 27-08-08 07:10

Hej Erik
rigtig tillykke, det lyder jo som drømme "hundehuset", kan godt forstå i
glæder jer.
Hanne

Fra : makkerlone

Dato : 27-08-08 00:25

Lyder som ikke bare et drømmehus men et drømmested for en hundetosse.
Jeg er dødmisundelig!

Lone Sommer
www.makker.dk

Fra : oz3bto

Dato : 27-08-08 19:19

"makkerlone" <panik@makker.dk> skrev i en meddelelse
Lyder som ikke bare et drømmehus men et drømmested for en hundetosse.
Jeg er dødmisundelig!

Lone Sommer
www.makker.dk

---------------------------------------

Ja det må siges.. Vi har fået så utrolig meget plads og så langt til
nærmeste nabo at vi kan stå i have og skrige af lungernes fulde kraft uden
nogen kan høre os

Jo det er hvist her vi skal blive gamle

Fra : jopa

Dato : 27-08-08 21:23

"oz3bto" <no@in.dk> skrev

Vi har fået så utrolig meget plads og så langt til
> nærmeste nabo at vi kan stå i have og skrige af lungernes fulde kraft
> uden
> nogen kan høre os

Tror naboen har et par gravhunde

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : oz3bto

Dato : 27-08-08 22:51

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "oz3bto" <no@in.dk> skrev
>
> Vi har fået så utrolig meget plads og så langt til

> [...]

Skulle ikke undre mig ... men der er fame langt .. lidt over 1km ifølge
google maps

Fra : jopa

Dato : 28-08-08 08:20

"oz3bto" <no@in.dk> skrev

> Skulle ikke undre mig ... men der er fame langt .. lidt over 1km ifølge
> google maps

Lækkert sådan har jeg boet i 30 år

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : oz3bto

Dato : 28-08-08 17:07

> "oz3bto" <no@in.dk> skrev

> Lækkert sådan har jeg boet i 30 år
>

> --
> Mvh. John
> www.jp-web.dk
> www.web-graphic.dk

Bliver forhåbentlig også her i 30 år

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-08-08 08:31

"oz3bto" skrev

> [...]
> hegnet er alle steder mindst 2m højt og er gravet i en ukendt dybe ned
> ihvertfald ½m.. Burde det ikke være nok til at holde en samojede inde ?

Bare Bugsy ikke er så smart som den Jack Russel på videoen
http://www.youtube.com/watch?v=yA84fkRRDPw

- Peter

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 27-08-08 09:30

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have hvor en stor del er skov... Tog os mindst en time at gå hegnet rundt

Wow, lyder pragtfuldt! Tror kobinationen af højt hegn og en masse at lave
inden for hegnet vil gøre at hunden næppe vil søge ud.
Tillykke med huset!

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-08-08 22:42

In news:48b49753$0$93688$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
oz3bto <no@in.dk> typed:
> [...]
> dybe ned ... ihvertfald ½m.. Burde det ikke være nok til at holde en
> samojede inde ? Han vil jo helst være ude 24/7

Hjerteligt tillykke med det nye hus. Det lyder til at være et vidunderligt
sted I har fundet. Selvfølgelig skal Bugsy da have legekammerater. Han kan
da ikke bruge al den plads alene.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats