Nyt familiemedlem
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-08-08 19:23

Hej

Nej, det er ikke os, der har fået ny hund, men min svoger og
svigerinde hentede en otte uger gammel dansk/svensk i går. Og sådan en
er altså lidt nuttet - også selvom man ikke engang kan give den et
lille, kærligt klap uden at den triller hen af jorden.

Og så tænkte jeg, at nogen (Tove) kunne tænke sig at savle lidt over
den bette. :) http://www.trinekc.dk/Billeder/Emil

Han hedder i øvrigt Emil.

Mvh Trine

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-08-08 23:24

In news:uabf3381k.fsf@trinekc.dk,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> typed:
> [...]
> lille, kærligt klap uden at den triller hen af jorden.
>
> Og så tænkte jeg, at nogen (Tove) kunne tænke sig at savle lidt over

Årh nej altså, hvor er lille Emil en "smukling". Det kribler i fingrene
hvergang jeg ser sådan et bette pjok. Er dyrebørn ikke bare skønne ?
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-08-08 06:05

Tove Krieger sendte dette med sin computer:

Jeg er i hvert fald solgt.
Han er rigtig køn.
Kai

Fra : ager

Dato : 24-08-08 09:40

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> lille, kærligt klap uden at den triller hen af jorden.
>
> Og så tænkte jeg, at nogen (Tove) kunne tænke sig at savle lidt over

Hehe.. hvor er han sød..
Loui, min boxerhan, nussede med en sådan størrelse i går, en bedte pige, han
ææææææælsker de her små plettede størrelser, og de nærmest kravler ind i
næsebor og ører på ham, hænger i halen og i halsflæsket, og han bare nyder
det..
kunne være jeg skal have sådan en bare for at glæde ham.. (-;
sød er Emil ihvertfald!

Mvh. Marie