Hundeflok igen :o)
Fra : Leyna

Dato : 18-08-08 00:31

Ja, så fik jeg min flok udvidet igen. 2 dejlige blandingstæver blev
det til, så nu var der pludselig 5 hunde i stedet for 3.

Okay, det var så kun pasning i week-enden, og det var 2 tæver som mine
hunde kender, så det blev slet ikke så dramatisk som jeg gerne ville
have det til at lyde.

Der var stort set ingen problemer udover at 5 hunde altså ikke kan
komme igennem en døråbning samtidig. De sad sg* fast! *LOL*
Den ældste tæve var i løb og både Vaks og Oy kan altså godt huske hvad
det handler om. Der var ingen slagsmål, men begge drenge besteg hende
her søndag aften umiddelbart før hun blev afhentet. Jeg troede faktisk
de mistede både lysten og evnen, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Det er jo harmløst så længe de ikke slås om hende, så alt i alt kan
jeg vist melde nul problemer. Og det var dejligt at have en flok igen.
Vores venner, som ejer de to tæver var da osse glædeligt overraskede
(hundene har aldrig været passet udenfor hjemmet før), så næste
week-end får jeg dem igen, da de skal til noget fest i den anden ende
af landet. Det skal nok blive hyggeligt.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 18-08-08 14:06

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev

> Ja, så fik jeg min flok udvidet igen. 2 dejlige blandingstæver blev
> det til, så nu var der pludselig 5 hunde i stedet for 3.

Så har du 5 hunde 4 katte og 20 rotter og kan åbne en lille dyre Zoo og
således suplere indkomsten.
Hvornår er der officiel åbning så jeg kan reservere datoen ;-

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 18-08-08 15:10

On Mon, 18 Aug 2008 15:06:22 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev

>Så har du 5 hunde 4 katte og 20 rotter og kan åbne en lille dyre Zoo og
>således suplere indkomsten.

4 katte? Det har jeg så ikke lige opdaget. Har du været forbi og hældt
en af her?
(Jeg har "kun" 3 katte, og jeg skal ikke ha' flere.)

>Hvornår er der officiel åbning så jeg kan reservere datoen ;-

Tjaeh, nu er rotteantallet jo væsentligt begrænset (Vi har kun set en
enkelt (død) rotte i de sidste 2 uger), og de to hunde er taget hjem,
men kommer dog retur på fredag, så jeg ved ikke hvor meget zoo, der
bliver over det... Der var osse kun en enkelt ælling der overlevede.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 18-08-08 15:50

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev

> Tjaeh, nu er rotteantallet jo væsentligt begrænset (Vi har kun set en
> enkelt (død) rotte i de sidste 2 uger

Fint nok.
Jeg havde også en strejfer i huset i vinters.
Det er rimeligt ulækre dyr.
Begriber ikke at nogen kan have dem som kæledyr

--
Mvh. John
www.jp-web.dk