Hunde dagpleje i Odense
Fra : Ralph Køster

Dato : 11-08-08 17:48

Min far så noget i dr4 fyraften om at der var åbnet en hundedagpleje i
Odense.

Men hvor????

Nu står mine forældre og skal bruge den i morgen pge sygehusindlæggelse.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe her????

Ralph.

Fra : jopa

Dato : 11-08-08 17:57

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev

> Min far så noget i dr4 fyraften om at der var åbnet en hundedagpleje i
> Odense.
>
> Men hvor????

En desideret hundedagpleje er der i Tåsinge. De afhennter og bringer
hundene.
Kender ikke adressen

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-08-08 18:03

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> "Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev

> En desideret hundedagpleje er der i Tåsinge. De afhennter og bringer
> [...]

Mon ikke du mener www.taasinge-hundepark.dk ?

Jeg er dog ikke sikker på det med dagplejen, men det kan Ralph jo prøve at
ringe om.

Mine hunde går i "legestue" der en gang om ugen, det nyder de meget.

mvh Anelise

Fra : Ralph Køster

Dato : 11-08-08 18:24

Det er IKKE den på Tåsinge.
De bor på Langeland og kender godt den på tåsinge. Den har selvfølgelig
ferielukket i morgen.

Det skulle være en ny der er åbnet i Odense.
Det var i P4 en aften hvor mine forældre hørte det.
Oplysningen kender den heller ikke.
Hende der lavede programmet havde fri i dag da min mor ringede til DR.

Ralph.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-08-08 19:19

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> [...]
> Oplysningen kender den heller ikke.
> Hende der lavede programmet havde fri i dag da min mor ringede til DR.

Hej Ralph

det kan være, jeg kan hjælpe dine forældre. Jeg bor også på Langeland
(Lohals) og har to fredelige labradortæver - men altså også hele fire
indekatte.

Hvilken hund har dine forældre ? en tæve eller en hanhund - og er den
omgængelig og æder ikke katte - som en vis Milo.
Giv lyd, så kan vi måske aftale noget.

venlig hilsen, Anelise

Fra : jopa

Dato : 11-08-08 19:24

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev

> Hvilken hund har dine forældre ? en tæve eller en hanhund - og er den
> omgængelig og æder ikke katte - som en vis Milo.
> Giv lyd, så kan vi måske aftale noget.

Må jeg være fri Milo æder dem ikke han jager dem blot af H til

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-08-08 19:32

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> "Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse

Hej igen Ralph

jeg har lige talt med din far i telefonen, (der bor kun én familien Köster
på Langeland , vi har udvekslet telefonnumre og finder nok ud af noget,
om ikke lige i morgen så en anden gang.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Ralph Køster

Dato : 11-08-08 19:49

Hold da op.

Det er jeg sgu glad for at høre.

Godt initiativ

Bliver helt rørt.

Tak Anelise.

Ralph.

Fra : Ralph Køster

Dato : 11-08-08 19:47

> [...]

Hvilken hund har dine forældre ? en tæve eller en hanhund - og er den
omgængelig og æder ikke katte - som en vis Milo.

Tak Annelise.
Det er en dansk/svensk gårdhund.
Den er 4 år gammel og er ganske fredelig. Men alt hvad der er i haven af
fugle,harer,rådyr,fasaner og mosegrise mister livet

Jeg taler med mine forældre om det.
De bor i Tullebølle og det er jo lidt vej.

Ralph.

Fra : jopa

Dato : 11-08-08 19:49

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev

> Den er 4 år gammel og er ganske fredelig. Men alt hvad der er i haven af
> fugle,harer,rådyr,fasaner og mosegrise mister livet

Shit den er værre end Milo

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 12-08-08 19:22

jopa, skrev:
> "Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev

> Shit den er værre end Milo

Umuligt

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-08-08 20:55

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Umuligt

Han var jo som sædvanlig i Fængsel/Pension da vi var på ferie, og da jeg
hentede den spurgte jeg
om den havde opført sig ordentligt hvortil de svarede at han var god som
dagen var lang

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 13-08-08 15:54

jopa, skrev:
> [...]
> jeg hentede den spurgte jeg
> om den havde opført sig ordentligt hvortil de svarede at han var god

Nu er de jo også vant til lidt af hver i Givskud zoo

/Jens

Fra : Hm

Dato : 13-08-08 17:31

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er de jo også vant til lidt af hver i Givskud zoo
>
> /Jens

Hanne/ som syntes Jens har overtaget p.t.

Fra : jopa

Dato : 13-08-08 17:59

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev

> Hanne/ som syntes Jens har overtaget p.t.

Hvad fedter du for ?

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Hm

Dato : 13-08-08 18:24

> "Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev

> Hvad fedter du for ?

Jens

Hanne/ for hans hunde må også ligge i sofaen

Fra : jopa

Dato : 13-08-08 18:37

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev

> Jens
>
> Hanne/ for hans hunde må også ligge i sofaen

De nøjes ikke kun med at ligge der, de spiser der også og den ene er
inkotinent og pisser i sengen.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 13-08-08 18:54

jopa, skrev:
> "Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev

> De nøjes ikke kun med at ligge der, de spiser der også og den ene er
> inkotinent og pisser i sengen.

Med andre ord så råhygger de sig

/Jens (som ikke er så sart som visse andre)

Fra : ager

Dato : 14-08-08 11:47

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen

> "Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev

> De nøjes ikke kun med at ligge der, de spiser der også og den ene er
> inkotinent og pisser i sengen.

ROFL... BVADR!!..

Må nok holde med John her.. (-;

Mhv. Marie - hvis hunde er hellige eks. sofaliggere.. (-;

Fra : Kim Christensen

Dato : 12-08-08 14:50

jopa skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Han var jo som s�dvanlig i F�ngsel/Pension da vi var p� ferie, og da jeg
> hentede den spurgte jeg
> om den havde opf�rt sig ordentligt hvortil de svarede at han var god som
> dagen var lang

Det har sikkert været vinterferie på årets korteste dag, d. 21
December...

Hilsen Kim