Bullguard ?
Fra : Lasse

Dato : 15-08-08 21:00

Hej

jeg kører med Bullguard på min PC, men den har det med at fryse kort efter
at jeg starter den. Det giver sig udslag i at computeren (Aldi Medion
stationær) mister kontakten til såvel mus som tastatur. Jeg kan intet gøre
og jeg har prøvet såvel trådløs tastatur som fastkoblet tastatur (med
ledninger) intet hjælper.
Jeg må slukke "på den hårde måde ved at holde tænd/sluk kontakten inde
indtil systemet lukker" og derefter genstarte ingen.
Det er ikke altid jeg har problemet men det sker oftere og oftere.
Har hørt noget om at det kan være Bullguard som forasager fejlen.
Er der nogen som kender Bullguard og har haft problemer med dette
antivirusprogram.??
Gode eller dårlige anbefalinger modtages.
Lasse

Fra : IW

Dato : 16-08-08 08:46

"Lasse" <larsand2@gmailFJERN.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Er der nogen som kender Bullguard og har haft problemer med dette
> antivirusprogram.??
> Gode eller dårlige anbefalinger modtages.

Tjahh, du gir næsten svaret selv

Prøv med at afinstallere bullguard (jeg går ud fra at det er firewall'en vi
snakker ) og hvis det virker, - på udkig efter en bedre - evt Windows
firewall.

Jeg har hørt masser af skidt om bullguards firewall, men ladrig orket at
installere den, netop af den grund.

På med vanten

Fra : John

Dato : 16-08-08 23:59

"IW" <noone@antarctica.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har hørt masser af skidt om bullguards firewall

Jae.. og den er bestemt heller ikke i kridthuset i denne test:

http://www.matousec.com/projects/firewall-challenge/results.php

John

Fra : John N. H.

Dato : 16-08-08 10:57

"Lasse" skrev i en meddelelse:

> Er der nogen som kender Bullguard og har haft problemer med dette
> antivirusprogram.??
> Gode eller dårlige anbefalinger modtages.
> Lasse

Tja, jeg havde Bullguard installeret i en gratis prøveperiode. Der var
ingen direkte problemer, men jeg syntes, det sløvede PC'en temmelig
meget. Så det blev afinstalleret igen, længe inden prøveperioden udløb.

John
; -))

Fra : j.valentin

Dato : 18-08-08 09:59

> Gode eller dårlige anbefalinger modtages.
> Lasse

Du kunne jo prøve at kontakte Bullguards hotline.

Fra : Ole C

Dato : 18-08-08 16:27

j.valentin skrev blandt andet:

> Du kunne jo prøve at kontakte Bullguards hotline.

Ja, der skal han nok få et objektivt svar.....

--
vh
Ole C