Powerpoint og afslutning af show
Fra : Anette

Dato : 14-08-08 21:25

Når et pp-show afsluttes er det med en sort skærm, hvor man bliver opfordret
til at klikke for at afslutte. Jeg vil gerne undgå dette sidste billede og
blot have sidste dias til at afslutte powerpoint. F.eks. efter et nærmere
defineret antal sekunder. Nogen forslag til, hvordan dette kan gøres?

A.

Fra : JC

Dato : 14-08-08 21:39

Anette skrev:
> [...]
> sidste billede og blot have sidste dias til at afslutte powerpoint.
> F.eks. efter et nærmere defineret antal sekunder. Nogen forslag til,

hej

Jeg går ud fra, at du kan redigere i pp-showet.
Højreklik på det sidste dia, og vælg DIASOVERGANG.
Denne kan så stilles - ovre i højre side af skærmen -
til det antal sekunder, du ønsker.

Jørgen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 14-08-08 22:21

Anette wrote:
> [...]
> sidste billede og blot have sidste dias til at afslutte powerpoint.
> F.eks. efter et nærmere defineret antal sekunder. Nogen forslag til,
Funktioner - Indstillinger. Fanebladet Vis. Fjern flueben fra Afslut med
sort dias.

Jan

Fra : Anette

Dato : 15-08-08 18:22

> Funktioner - Indstillinger. Fanebladet Vis. Fjern flueben fra Afslut med
> sort dias.
>
> Jan

Tak. Jeg var faktisk ikke opmærksom på den indstilling.

Dog er ønsket at kunne afslutte præsentationen helt uden at skulle foretage
et aktivt klik - altså afslutte
programmet PP f.eks. efter et antal sekunder. Nogle tip til det?

A.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 15-08-08 21:05

Anette wrote:

> [...]
> foretage et aktivt klik - altså afslutte
> programmet PP f.eks. efter et antal sekunder. Nogle tip til det?

Det nemmeste er nok at gemme din præsentation som et diasshow. Lad det
sidste dias køre med en tidsforsinkelse. Når det sidste dias så er vist
afsluttes præsentaion og PowerPoint lukkes.

Jan