xml-filer
Fra : flemming@nowhere.com

Dato : 14-08-08 19:23

Hej - håber det er den rigtige gruppe ??

xml-filer - har fået nogle stykker, men kan kun åbne dem som ja, det
ligner tekstfiler eller html.

Jeg har Office 2000 og har hentet ms kompalitetsprogram, men filerne
åbner stadigvæk kun som tekst/html filer både i excell og word.

Hvordan får jeg disse xml-filer importeret til excel eller access
(2000) så de kan bruges til noget fornuftigt ?

xml-filerne hedder version 1.0

Vil være taknemmelig for lidt "guidance"!

mvh
Flemming

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-08-08 21:31

<flemming@nowhere.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> (2000) så de kan bruges til noget fornuftigt ?
>
> xml-filerne hedder version 1.0
>
> Vil være taknemmelig for lidt "guidance"!

Er du sikker på, at de har noget med excel eller access at gøre? Der er et
utal programmer som anvender denne extension.

http://filext.com/file-extension/xml

Kurt