Patetisk Macbruger?
Fra : Morten Lind

Dato : 10-09-08 15:36

Tjaeh, jeg er opfyldt af en fornemmelse af at være en kolos på
lerfødder, men jeg har heldigvis optimismen i behold.

De seneste fem år har "min" foretrukne pc-/& softwareproducent
koncentreret sig så meget om legetøj, at jeg "næsten" bliver nervøs for,
at vi "rigtige" kunder glemmes.

Men hvad pokker - så er det jo godt, at alle de "rigtige" maskiner står
hjemme hos mig, he, he

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-09-08 15:44

> [...]
> at vi "rigtige" kunder glemmes.
>
> Men hvad pokker - så er det jo godt, at alle de "rigtige" maskiner står

jeg er ikke så nervøs ... de sidste 4 år har de haft iPod show i
september ...

Mit gæt er stadig at der kommer nye bærbare inden for de næste par uger

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 10-09-08 16:40

Thomas von Hassel wrote:

> Mit gæt er stadig at der kommer nye bærbare inden for de næste par uger
> ..

Det ska' vi da' ha'! En antracitgrå alu MacBook (Pro) og en MiniMax til mig.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 10-09-08 16:57

> jeg er ikke så nervøs ... de sidste 4 år har de haft iPod show i
> september ...

> Mit gæt er stadig at der kommer nye bærbare inden for de næste par uger

> /thomas

Muligvis, jeg tænkte mere generelt - når man bruger så mange kræfter på
at få ungdom og andre forbrugere ind i varmen, må det nødvendigvis gå ud
over fundamentet - [Metaforen er naturligvis min egen].

M.

Fra : Autocadster

Dato : 10-09-08 17:33

Morten Lind skrev:
[Metaforen er naturligvis min egen].

Præcis... din egen

Autocadster / 2620

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 10-09-08 18:13

Morten Lind wrote:
> Muligvis, jeg tænkte mere generelt - når man bruger så mange kræfter på
> at få ungdom og andre forbrugere ind i varmen, må det nødvendigvis gå ud
> over fundamentet - [Metaforen er naturligvis min egen].

Du kan jo vende den om. Jo flere der køber en iPod til $50, jo flere
potentielle købere har Apple til deres dyre maskiner (og det er
formentlig her pengene til udvikling af OS X og måske i mindre grad
hardware tjenes).

Apple har jo også gang i den helt store oprydning/optimering i koden til
OS X, men den slags tager tid.

I første omgang kunne du jo prøve Leopard, hvis du trænger til noget
nyt... ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-09-08 21:12

Morten Lind wrote:
> Tjaeh, jeg er opfyldt af en fornemmelse af at være en kolos på
> lerfødder, men jeg har heldigvis optimismen i behold.

Tja, hvis nu futterne er store og solide nok, så går det vel an.

> De seneste fem år har "min" foretrukne pc-/& softwareproducent
> koncentreret sig så meget om legetøj, at jeg "næsten" bliver nervøs for,
> at vi "rigtige" kunder glemmes.

Hm, det er vel også legetøj for både store og små?

> Men hvad pokker - så er det jo godt, at alle de "rigtige" maskiner står
> hjemme hos mig, he, he

Og hos mig...

mvh. Erik Richard