Købe iPhone i UK?
Fra : iSteen

Dato : 09-09-08 22:40

Kan man købe en iPhone i England uden abo - og ved nogen hvad den koster?
Jeg kender en der snart tager til London, og overvejer at købe en
iPhone derovre
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-09-08 20:03

"iSteen" <isteen@ntispamGmail.com> skrev i meddelelsen
> Kan man købe en iPhone i England uden abo - og ved nogen hvad den koster?
> Jeg kender en der snart tager til London, og overvejer at købe en iPhone
> derovre

Da jeg var derovre, fungerede det sådan, at man køber telefonen, får den
udleveret og skal derefter gå over til en anden kasse og købe et abb. til
den. Med andre ord kan du købe en iPhone og så lade være med at gå over og
få et abb. Prisen dengang (i foråret) var omkring £200,- for den gamle model
uden 3G.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer