TDC Play - VirtualBox
Fra : Per

Dato : 29-08-08 19:33

Hi
Ja jeg ved godt at Play ikke funker på mac...... hmmmm ;-((
Ville det så alternativt ikke kunne virke med VirtualBox med en XP
partition...??

Per

Fra : Per Jensen

Dato : 29-08-08 21:56

Per wrote:
> [...]
> Ja jeg ved godt at Play ikke funker på mac...... hmmmm ;-((
> Ville det så alternativt ikke kunne virke med VirtualBox med en XP

Ja selvfølgelig kan du det.

// Per.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-08-08 11:59

Per skrev den 29-08-2008 20:33:
> Hi
> Ja jeg ved godt at Play ikke funker på mac...... hmmmm ;-((
> Ville det så alternativt ikke kunne virke med VirtualBox med en XP
> partition...??

Du kan da prøve. Vær forberedt på at Microsoft nok hopper på tungen for
at opdage om det er "rigtig" hardware eller en virtuel maskine.

Det er ikke lykkedes mig at få Play til at virke i en virtuel maskine
med Windows 2000. Desværre.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-08-08 15:46

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> [...]
> at opdage om det er "rigtig" hardware eller en virtuel maskine.
>
> Det er ikke lykkedes mig at få Play til at virke i en virtuel maskine

mon ikke det er fordi der er Windows 2000 og ikke så meget fordi den er
virutlel ?

Jeg har play kørende i hhv. XP og Vista under VMware ..

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-08-08 16:28

Thomas von Hassel skrev den 31-08-2008 16:45:

> mon ikke det er fordi der er Windows 2000 og ikke så meget fordi den er
> virutlel ?

Det kan sagtens være. TDC siger det burde virke, så deeet.

> Jeg har play kørende i hhv. XP og Vista under VMware ..

Ok. Det vil jeg kigge på snarest. Jeg har akut behov for at have en
maskinuafhængig version :)