skjerm-hjelp
Fra : Stein Ole Kjær

Dato : 28-08-08 17:07

Har en 2x1,42 G4. Skjermkortet røk og jeg har fått kjøpt et nytt
"ATI Radeon 9600Pro AGP8X256MBv&captuRoHS ATI RADEON 9600 PRO AGP 4X/8X
256MB Dual DVI Video Card - For Mac* & PC NEW - Retail Box Model".

1. På dette er det DVI innganger men min skjerm (Formac 20") har ADC i
enden. Finnes det overgang å få kjøpt?

2. Fikk en ubrukt Acer 22" Wide av min sønn. Problemet er at det i
skjerminnstillinger ikke gis noen muligheter for å endre innstillinger.
Hva kan jeg gjøre med dette? Drivere?

Stein
--
Stein Ole Kjær
steinole at broadpark.no

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-08 19:18

Stein Ole Kjær <steinole@broadpark.no.nospam> wrote:

> [...]
> 256MB Dual DVI Video Card - For Mac* & PC NEW - Retail Box Model".
>
> 1. På dette er det DVI innganger men min skjerm (Formac 20") har ADC i

ja, men det er en dyr boks der også skal fungere som strømforsyning ...
Apple har én i deres sortiment ..

> 2. Fikk en ubrukt Acer 22" Wide av min sønn. Problemet er at det i
> skjerminnstillinger ikke gis noen muligheter for å endre innstillinger.
> Hva kan jeg gjøre med dette? Drivere?

Det lyder underligt, det skulle jo bare virke ....

/thomas

Fra : Stein Ole Kjær

Dato : 29-08-08 15:16

In article <1imegcv.4xahsldphzduN%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> ja, men det er en dyr boks der også skal fungere som strømforsyning ...
> Apple har én i deres sortiment ..

> Det lyder underligt, det skulle jo bare virke ....
>
> /thomas

Det virket etter tredje omstart !!! Men jeg må fortsatt kjøpe en
overgang fra min skjermkabel som har ADC til en DVI inn på skjermkortet.
Noen linker?

Stein
--
Stein Ole Kjær
steinole at broadpark.no

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-08-08 15:39

> [...]

> Det virket etter tredje omstart !!! Men jeg må fortsatt kjøpe en
> overgang fra min skjermkabel som har ADC til en DVI inn på skjermkortet.

her:

<http://store.apple.com/us/product/M8661LL/B?fnode=home/shop_mac/mac_acc
essories/cables&mco=MTI5NjExNg>

/thomas