Synkroniseringsproblemer
Fra : Per Rønne

Dato : 28-08-08 10:02

Jeg har været nødt til at re-installere Leoparden på min MacBook, og
støder nu ind i et problem når jeg synkroniserer med iPhone.

Jeg får følgende meddelelse:

»Nogle af programmerne i iTunes-biblioteket, inklusive "Ultralingua"
blev ikke installeret på iPhone "Per Erik Rønnes iPhone", fordi du ikke
har tilladelse til at afspille dem på denne computer.«

Og det er så alle de programmer jeg har købt - er der nogen der har en
løsning på problemet?

Faktisk er programmerne blevet /fjernet/ fra iPhone ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-08 11:57

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> har tilladelse til at afspille dem på denne computer.«
>
> Og det er så alle de programmer jeg har købt - er der nogen der har en

Ja, fjern dem fra iTunes og hent dem igen via AppStore ..

/thomas

Fra : KentBM

Dato : 28-08-08 13:13

Thomas von Hassel skrev:

> Ja, fjern dem fra iTunes og hent dem igen via AppStore ..
Er det ikke et spørgsmål om at godkende Macen til iStore? Lige som ved
musik.

Jeg har lige sat nu harddisk i min MacBook og i den forbindelse blev alt
indkøbt musik fjernet fra min iPod. Men blev lagt tilbage, da jeg havde
godkendt MacBooken igen.

Under Butik er der et punkt "Godkend computer...".
--

Kent

Fra : Per Rønne

Dato : 28-08-08 13:45

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> [...]
> godkendt MacBooken igen.
>
> Under Butik er der et punkt "Godkend computer...".

Og efter to timer i Telias telefon-support, ganske vist gratis for mig,
var det så endelig den besked jeg så også fik - et kvarter før du sendte
det.

Så nu er iTunes i gang med at synkronisere programmerne tilbage til min
iPhone. Jeg så i øvrigt her at man kan have op til fem datamater
tilknyttet denne service; MacBook'en er nummereret '1'.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-08 13:51

> [...]

> godkendt MacBooken igen.
>
> Under Butik er der et punkt "Godkend computer...".

Jep, men jeg har oplevet en iPod touch der lavede det nummer selvom
maskinen var "autorised" og godt kunne afspille købt musik men ikke
ville synce programmer fra AppStore ...

/thomas

Fra : KentBM

Dato : 29-08-08 14:48

Thomas von Hassel skrev:
> Jep, men jeg har oplevet en iPod touch der lavede det nummer selvom
> maskinen var "autorised" og godt kunne afspille købt musik men ikke
> ville synce programmer fra AppStore ...
Det er jo nærmest helt PCsk.

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-08-08 15:39

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> Det er jo nærmest helt PCsk.

heh .. AppStore er noget fucking hø i øjeblikket ...

/thomas