Harddisk til Macbook
Fra : Franz Berliner

Dato : 17-08-08 20:43

Hejsa

Jeg tænkte på at smide en lidt større disk i min Macbook (den har en
250GB 5400 rpm nu).

Jeg har læst at Hitachi 7K320 (320GB 7200 rpm) ikke skulle forkorte
batteritiden mærkbart. Er der nogle der har erfaring med den disk? Er
der andet der kan anbefales til Macbook?

Så vidt jeg ved kan man ikke få 500GB diske der passer i Macbook endnu
(de er et par mm. for høje). Er det korrekt forstået?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-08-08 20:44

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> [...]
>
> Så vidt jeg ved kan man ikke få 500GB diske der passer i Macbook endnu
> (de er et par mm. for høje). Er det korrekt forstået?

jep, de er for høje ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 18-08-08 05:41

> [...]

> batteritiden mærkbart. Er der nogle der har erfaring med den disk? Er
> der andet der kan anbefales til Macbook?

Jeg har 320 GB i min MacBook; ingen problemer dér.

> Så vidt jeg ved kan man ikke få 500GB diske der passer i Macbook endnu
> (de er et par mm. for høje). Er det korrekt forstået?

Ja.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 18-08-08 10:46

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg har 320 GB i min MacBook; ingen problemer dér.

Er det en Hitachi 7K320 du har i?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Per Rønne