Iphone - alle apps crasher
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 13-08-08 09:07

Hej

Har nogen været ude for at alle downloadede apps pludselig crasher?

Det sker på min i øjeblikket, facebook, remote, ja faktisk alle som jeg
har downloadet.

Jeg har fået oplåst min mobil og det krævede at jeg skulle lave en
gendannelse af Iphonen, herefter er nævnte problem opstået.

/Brian

Fra : Michael Holm

Dato : 14-08-08 08:51

Brian Bendtsen <bb@bellevuevej.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har fået oplåst min mobil og det krævede at jeg skulle lave en
> gendannelse af Iphonen, herefter er nævnte problem opstået.

Har du prøvet det helt simple at slukke den helt (ved at holde knappen
foroven nede indtil den spørger om du vil slukke)
Det hjælper som regl på min hvis den opfører sig underligt :)
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 14-08-08 09:05

Michael Holm skrev:

> Har du prøvet det helt simple at slukke den helt (ved at holde knappen
> foroven nede indtil den spørger om du vil slukke)
> Det hjælper som regl på min hvis den opfører sig underligt :)
Ja, det har jeg prøvet og det hjalp ikke - derimod virker de igen hvis
de bliver fjernet og installeret igen.

/Brian

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 14-08-08 09:20

On Thu, 14 Aug 2008 10:04:34 +0200, <Brian Bendtsen> wrote:
> Ja, det har jeg prøvet og det hjalp ikke - derimod virker de igen hvis
> de bliver fjernet og installeret igen.

noen sier installering via appstore på iPhone medfører ofte ustabilitet,
mindre ustabilt om man installerer via iTunes på Mac eller PC.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Keera Ann Fox

Dato : 14-08-08 17:13

Tor Einar Samdahl <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> noen sier installering via appstore på iPhone medfører ofte ustabilitet,

Dette er min erfaring også med en iPod Touch.

> mindre ustabilt om man installerer via iTunes på Mac eller PC.

--
Keera in Norway * Think big and then ask for more.
http://home.online.no/~kafox/

Fra : Per Rønne

Dato : 14-08-08 18:56

> [...]

> Jeg har fået oplåst min mobil og det krævede at jeg skulle lave en
> gendannelse af Iphonen, herefter er nævnte problem opstået.

1. Man kan fjerne installerede programmer igen, gennem iTunes. I iTunes
vælger du naturligvis din iPhone, så klikker du på fanen Programmer.
Programmer du 'afhakker' vil blive fjernet fra iPhone, men ikke Mac,
hvilket vil sige at du altid senere kan geninstallere, og hvilket også
vil sige at programmerne automatisk opdateres.

2. Du har nok installeret en bunke useriøse programmer. Personligt nøjes
jeg med Ultralingua ordbøger, en udvidet kalkulator, PCalc, til opgaver
den indbyggede ikke kan klare. Så har jeg installeret Molecules, som der
ikke er nogen problemer med, og Currence, som der er. Så dette gratis
programer fjernet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk