/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
iPhone, indtastning, wifi og indstillinger
Fra : Per Rønne


Dato : 11-08-08 08:26

Så har jeg fået min iPhone, og kan konstatere at det ikke er helt let at
indtaste. Det kan være svært at ramme den rigtige tast.

Jeg lægger mærke til at når jeg skal indtaste løsen til mit LAN, så
forsvinder tegnene ret hurtigt, så man ikke samlet kan se hvad man har
indtastet. Kan man ændre på det?

Og specielt virker det som om man ikke kan få løsenet gemt, så man ikke
hele tiden skal genindtaste det.

Endelig ved jeg at EDGE holder syv gange længere end 3G
[batterimæssigt]. Det skal man kunne ændre på, men hvor?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

 
 
Thomas von Hassel (11-08-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 11-08-08 09:29

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Så har jeg fået min iPhone, og kan konstatere at det ikke er helt let at
> indtaste. Det kan være svært at ramme den rigtige tast.
>
> Jeg lægger mærke til at når jeg skal indtaste løsen til mit LAN, så
> forsvinder tegnene ret hurtigt, så man ikke samlet kan se hvad man har
> indtastet. Kan man ændre på det?

nej

>
> Og specielt virker det som om man ikke kan få løsenet gemt, så man ikke
> hele tiden skal genindtaste det.
>

den burde helt automatisk gemme WiFi passwords ..

> Endelig ved jeg at EDGE holder syv gange længere end 3G
> [batterimæssigt]. Det skal man kunne ændre på, men hvor?

du kan slå 3g fra ...

Per Rønne (11-08-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 11-08-08 15:26

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> > Så har jeg fået min iPhone, og kan konstatere at det ikke er helt let at
> > indtaste. Det kan være svært at ramme den rigtige tast.
> >
> > Jeg lægger mærke til at når jeg skal indtaste løsen til mit LAN, så
> > forsvinder tegnene ret hurtigt, så man ikke samlet kan se hvad man har
> > indtastet. Kan man ændre på det?
>
> nej

Ærgerligt. Sidder man hjemme er der jo ingen grund til at gøre det så
besværligt.

> > Og specielt virker det som om man ikke kan få løsenet gemt, så man ikke
> > hele tiden skal genindtaste det.
> >
>
> den burde helt automatisk gemme WiFi passwords ..

Jeg tror at jeg har en fejl på mit trådløse netværk. Der bruges på alle
tre accesspoints kongenavnet Atahualpa, to af stederne med lille
forbogstav, et af stederne med stort.

Jeg må se at få kørt dem igennem ... i øvrigt er det ikke inkakejserens
navn der bruges .

> > Endelig ved jeg at EDGE holder syv gange længere end 3G
> > [batterimæssigt]. Det skal man kunne ændre på, men hvor?
>
> du kan slå 3g fra ...

Ja, men hvordan ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Thomas von Hassel (11-08-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 11-08-08 17:40

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> > > Endelig ved jeg at EDGE holder syv gange længere end 3G
> > > [batterimæssigt]. Det skal man kunne ændre på, men hvor?
> >
> > du kan slå 3g fra ...
>
> Ja, men hvordan ?

under "Settings" et sted ... har ikke en iPhone selv endnu. ..

/thomas

Per Rønne (11-08-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 11-08-08 18:19

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> > > > Endelig ved jeg at EDGE holder syv gange længere end 3G
> > > > [batterimæssigt]. Det skal man kunne ændre på, men hvor?
> > >
> > > du kan slå 3g fra ...
> >
> > Ja, men hvordan ?
>
> under "Settings" et sted ... har ikke en iPhone selv endnu. ..

Under 'Indstillinger' - jeg har fundet stedet. OS er i øvrigt på dansk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Morten Lind (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 19-08-08 14:47

Er det mig, der er tungnem, eller er det rigtigt, at der ikke er
blåtandstjeneste mellem Adressebog og iPhone? Jeg ville sende en smæs,
men det kan jeg ikke.

iPhone er både parret og synlig?

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Thorbjørn Ravn Ander~ (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 19-08-08 14:55

Morten Lind skrev den 19-08-2008 15:47:

> iPhone er både parret og synlig?

Oho, så får du snart en masse små iPhoner der drøner rundt omkring!
Hvor hyggeligt - gad vide hvad drægtighedsperioden er...

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Morten Lind (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 19-08-08 16:04

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> > iPhone er både parret og synlig?
>
> Oho, så får du snart en masse små iPhoner der drøner rundt omkring!
> Hvor hyggeligt - gad vide hvad drægtighedsperioden er...

Hæ, hæ....jeg tænkte selv, at det ku´ opfattes sådan -

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Henrik Münster (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 19-08-08 22:44

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:
>
> > > iPhone er både parret og synlig?
> >
> > Oho, så får du snart en masse små iPhoner der drøner rundt omkring!
> > Hvor hyggeligt - gad vide hvad drægtighedsperioden er...
>
> Hæ, hæ....jeg tænkte selv, at det ku´ opfattes sådan -

Der har jo også gået rygter om iPhone nano.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Peter Farsinsen (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 19-08-08 14:57

Morten Lind wrote:
> Er det mig, der er tungnem, eller er det rigtigt, at der ikke er
> blåtandstjeneste mellem Adressebog og iPhone? Jeg ville sende en smæs,
> men det kan jeg ikke.

Du mener de to ting udelukker hinanden? ;)

BlueTooth i iPhone er mildest tale en joke. Du kan tilslutte et headset,
men ret meget andet kan det ikke bruges til. Synkronisering, sms,
filoverførsel etc. er alt sammen no go.

> iPhone er både parret og synlig?

Og hvis du åbner BlueTooth preferences og klikker på iPhone, kan du se:
'Services: none'. :(

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Morten Lind (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 19-08-08 16:16

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Morten Lind wrote:
> > Er det mig, der er tungnem, eller er det rigtigt, at der ikke er
> > blåtandstjeneste mellem Adressebog og iPhone? Jeg ville sende en smæs,
> > men det kan jeg ikke.
>
> Du mener de to ting udelukker hinanden? ;)

Hæ, næeh - men jeg har det bedst med mit "rigtige" tastatur. Jeg er på
vej, men har ikke helt vænnet mig til Touchtastaturet, og mine
kontrabasfingre slår ofte forkert (min tommel nakker tre taster på en
gang, de andre fingerspidser to), og så kan det tage laaaaang tid at
afsende/svare en smæs...

> BlueTooth i iPhone er mildest tale en joke. Du kan tilslutte et headset,
> men ret meget andet kan det ikke bruges til. Synkronisering, sms,
> filoverførsel etc. er alt sammen no go.

Ja, det ses i det, du omtaler nedenfor - jeg synes, det er underligt?

> > iPhone er både parret og synlig?
>
> Og hvis du åbner BlueTooth preferences og klikker på iPhone, kan du se:
> 'Services: none'. :(

Jo tak - det /har/ jeg set - men jeg havde da ikke fantasi til at
forestille mig, at det var rigtigt, men OK - så er det altså ikke mig,
der er tungnem - (lige på dette punkt, altså) -.

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Tor Einar Samdahl (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Tor Einar Samdahl


Dato : 19-08-08 16:36

On Tue, 19 Aug 2008 17:15:40 +0200, <Morten Lind> wrote:
>> BlueTooth i iPhone er mildest tale en joke. Du kan tilslutte et headset,
>> men ret meget andet kan det ikke bruges til. Synkronisering, sms,
>> filoverførsel etc. er alt sammen no go.
>
> Ja, det ses i det, du omtaler nedenfor - jeg synes, det er underligt?

Det kan være snakk om prioriteringer. Kanskje det har noe med at de vil
unngå at iPhone har forskjellige funksjoner om du enten bruker OS X
eller Windows (fordi det kan være supportmessig med komplisert i å
støtte diverse ting på Windows). Kanskje en vidåpen blåtannstack kan
være et sikkerhetsmessig problem?
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Peter Farsinsen (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 19-08-08 17:00

Tor Einar Samdahl wrote:

>>> BlueTooth i iPhone er mildest tale en joke. Du kan tilslutte et headset,
>>> men ret meget andet kan det ikke bruges til. Synkronisering, sms,
>>> filoverførsel etc. er alt sammen no go.
>> Ja, det ses i det, du omtaler nedenfor - jeg synes, det er underligt?
>
> Det kan være snakk om prioriteringer. Kanskje det har noe med at de vil
> unngå at iPhone har forskjellige funksjoner om du enten bruker OS X
> eller Windows (fordi det kan være supportmessig med komplisert i å
> støtte diverse ting på Windows). Kanskje en vidåpen blåtannstack kan
> være et sikkerhetsmessig problem?

Hmm. Jeg håber, at de implementerer det hen ad vejen, men der er jo ikke
sket meget på den konto det sidste år. Jeg tror ikke umiddelbart, at det
udgør et sikkerhedsmæssigt problem, da de kan begrænse, hvilke dele af
filsystemet, man får adgang til.

Mht. forskellige funktionalitet, så er min opfattelse, at de forskellige
services er standarder, der vil virke ens med PC og Mac. Alle andre
telefoner med BlueTooth kan man jo bruge som mus, synkronisere, overføre
filer til osv. uanset, hvilket OS man benytter.

Jeg frygter, at årsagen er, at Apple vil tvinge folk til at bruge iTunes...

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Tor Einar Samdahl (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Tor Einar Samdahl


Dato : 19-08-08 17:51

On Tue, 19 Aug 2008 17:59:59 +0200, <Peter Farsinsen> wrote:
> Hmm. Jeg håber, at de implementerer det hen ad vejen, men der er jo ikke
> sket meget på den konto det sidste år. Jeg tror ikke umiddelbart, at det
> udgør et sikkerhedsmæssigt problem, da de kan begrænse, hvilke dele af
> filsystemet, man får adgang til.

Det kan de sikkert, men default bruker for en iPhone er root. Og er det
ikke slik at de fleste virus som har rammet mobilverdenen har benyttet
blåtann til å spre seg.

Men som sagt, jeg spekulerer. Jeg tror de fleste mangler som er til nå
er enten fordi de ikke har hatt høyeste prioritet og/eller at Apple mener
at den metoden/måten er unødvendig/tungvint/uinteressant for de fleste
av brukerene.

> Mht. forskellige funktionalitet, så er min opfattelse, at de forskellige
> services er standarder, der vil virke ens med PC og Mac. Alle andre
> telefoner med BlueTooth kan man jo bruge som mus, synkronisere, overføre
> filer til osv. uanset, hvilket OS man benytter.

Joda, men det er jo også fordi at produsenten eller andre har lagd
drivere, modemscript, programmer m.m. Uheldigvis er jo iPhone såpass
låst at andre ikke kan dekke dette behovet. Og at dette har hatt høyeste
prioritet hos Apple. Det handler kanskje også om hvor godt Apple kan
"garantere" opplevelsen for brukeren.

> Jeg frygter, at årsagen er, at Apple vil tvinge folk til at bruge iTunes...

tja, med 2.0 så er jo snart førstegangsoppsettet eneste grunn til å
koble til via iTunes (exchange, mobileme, wifitunes, appstore kan brukes
trådløst). I tillegg finne det jo programmer som gjør at man kan
overføre filer via wifi til iPhone.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Morten Lind (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 19-08-08 20:03

Tor Einar Samdahl <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> Det kan være snakk om prioriteringer. Kanskje det har noe med at de vil
> unngå at iPhone har forskjellige funksjoner om du enten bruker OS X
> eller Windows (fordi det kan være supportmessig med komplisert i å
> støtte diverse ting på Windows). Kanskje en vidåpen blåtannstack kan
> være et sikkerhetsmessig problem?

Tjaeh - kan ske - men der har nu aldrig været problemer med min nu
hedengangne SE T610, men pyt - jeg overlever

Abonnementet giver jo 300 minutter om måneden, så jeg ringer blot i
stedet

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Peter Farsinsen (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 19-08-08 16:55

Morten Lind wrote:
>> BlueTooth i iPhone er mildest tale en joke. Du kan tilslutte et headset,
>> men ret meget andet kan det ikke bruges til. Synkronisering, sms,
>> filoverførsel etc. er alt sammen no go.
>
> Ja, det ses i det, du omtaler nedenfor - jeg synes, det er underligt?

Det er ynkeligt, når nu det er telefonen 'to rule them all'. Jeg gad
godt vide, hvorfor det forholder sig sådan, når nu Apple på så mange
andre fronter satser på trådløs teknologi og generelt er gode til at
understøtte BlueTooth. Måske endnu et tegn på hastværk...

>> Og hvis du åbner BlueTooth preferences og klikker på iPhone, kan du se:
>> 'Services: none'. :(
>
> Jo tak - det /har/ jeg set - men jeg havde da ikke fantasi til at
> forestille mig, at det var rigtigt, men OK - så er det altså ikke mig,
> der er tungnem - (lige på dette punkt, altså) -.

Nej. Jeg troede også, at det var løgn. Det er tåbeligt, at man ikke
(umiddelbart) kan bruge iPhone som BlueTooth modem (eksempelvis).

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Thomas von Hassel (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 19-08-08 20:08

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Morten Lind wrote:
> >> BlueTooth i iPhone er mildest tale en joke. Du kan tilslutte et headset,
> >> men ret meget andet kan det ikke bruges til. Synkronisering, sms,
> >> filoverførsel etc. er alt sammen no go.
> >
> > Ja, det ses i det, du omtaler nedenfor - jeg synes, det er underligt?
>
> Det er ynkeligt, når nu det er telefonen 'to rule them all'. Jeg gad
> godt vide, hvorfor det forholder sig sådan, når nu Apple på så mange
> andre fronter satser på trådløs teknologi og generelt er gode til at
> understøtte BlueTooth. Måske endnu et tegn på hastværk...
>
> >> Og hvis du åbner BlueTooth preferences og klikker på iPhone, kan du se:
> >> 'Services: none'. :(
> >
> > Jo tak - det /har/ jeg set - men jeg havde da ikke fantasi til at
> > forestille mig, at det var rigtigt, men OK - så er det altså ikke mig,
> > der er tungnem - (lige på dette punkt, altså) -.
>
> Nej. Jeg troede også, at det var løgn. Det er tåbeligt, at man ikke
> (umiddelbart) kan bruge iPhone som BlueTooth modem (eksempelvis).

og det forsøg fra Nullriver med at lave et app som kunne gøre noget i
den stil blev hurtigt pillet af AppStore igen,

AT&T's betingelser forbyder nemlig den slags brug, men hvad der står med
småt i Telias kontrakt ved jeg ikke ...

/thomas

Peter Farsinsen (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Peter Farsinsen


Dato : 19-08-08 20:17

Thomas von Hassel wrote:
>> Nej. Jeg troede også, at det var løgn. Det er tåbeligt, at man ikke
>> (umiddelbart) kan bruge iPhone som BlueTooth modem (eksempelvis).
>
> og det forsøg fra Nullriver med at lave et app som kunne gøre noget i
> den stil blev hurtigt pillet af AppStore igen,

Mmmh. Jeg nåede at hente NetShare og Apple har ikke pillet ved app
switch'en endnu, så programmet virker skam stadig.

Der er i princippet ikke noget galt med NetShare - det udnytter
formentlig iPhone så godt det nu kan - men det er ærlig talt ikke meget
bevendt. Det er ikke lykkedes mig at få ret meget andet end Safari (på
Mac'en) til at bruge iPhones netforbindelse og så er det
uforholdsmæssigt bøvlet at sætte op.

> AT&T's betingelser forbyder nemlig den slags brug, men hvad der står med
> småt i Telias kontrakt ved jeg ikke ...

Pas. Jeg betalte og gik hjem og arkiverede kontrakten...

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Thomas von Hassel (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 19-08-08 20:39

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Thomas von Hassel wrote:
> >> Nej. Jeg troede også, at det var løgn. Det er tåbeligt, at man ikke
> >> (umiddelbart) kan bruge iPhone som BlueTooth modem (eksempelvis).
> >
> > og det forsøg fra Nullriver med at lave et app som kunne gøre noget i
> > den stil blev hurtigt pillet af AppStore igen,
>
> Mmmh. Jeg nåede at hente NetShare og Apple har ikke pillet ved app
> switch'en endnu, så programmet virker skam stadig.
>
> Der er i princippet ikke noget galt med NetShare - det udnytter
> formentlig iPhone så godt det nu kan - men det er ærlig talt ikke meget
> bevendt. Det er ikke lykkedes mig at få ret meget andet end Safari (på
> Mac'en) til at bruge iPhones netforbindelse og så er det
> uforholdsmæssigt bøvlet at sætte op.


ja det er noget med at få den til at snakke via en proxy ... det skal
være bøvlet ...
>
> > AT&T's betingelser forbyder nemlig den slags brug, men hvad der står med
> > småt i Telias kontrakt ved jeg ikke ...
>
> Pas. Jeg betalte og gik hjem og arkiverede kontrakten...

klart :)

/thomas

Mich Ottosen (24-08-2008)
Kommentar
Fra : Mich Ottosen


Dato : 24-08-08 22:16

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> Er det mig, der er tungnem, eller er det rigtigt, at der ikke er
> blåtandstjeneste mellem Adressebog og iPhone? Jeg ville sende en smæs,
> men det kan jeg ikke.
>
> iPhone er både parret og synlig?
>
> M.

Kære Morten (og andre følgende bidragsydere)

Så vidt jeg har forstået fra en tre mdr. gammel tråd er det et spørgsmål
om OS version. Leoparden kan ikke smæsse fra adressebog, men det kan
Tiger. Min 10.4.11 kan/kunne via Bluetooth på min gamle Sony Ericsson
t68i (tro jeg den hedder). Men det er sådan lidt off and on - eller osse
er det fordi jeg piller for meget ved opsætningen. Det vil den anden
Morten sikkert påstå. Jeg dimser for meget.
Men når det virker er det super at skrive på et rigtigt tastatur,
funtionen i adressebog "tæller ned" oven i købet. Den viser hvor mange
anslag, der er til rådighed.
Jeg har stadig en iPhone til gode, men når jeg en sjælden gang får lov
at _røre_ Kranens iPhone, nyder jeg at smæsse på den. Tatsaturet volder
ikke nogen problemer, det er fint med de "springende" bogstaver. Men jeg
har nu heller aldrig spillet bas

--
v.h.,
Mich.

Morten Lind (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 25-08-08 05:11

Mich Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> Kære Morten (og andre følgende bidragsydere)
>
> Så vidt jeg har forstået fra en tre mdr. gammel tråd er det et spørgsmål
> om OS version. Leoparden kan ikke smæsse fra adressebog, men det kan
> Tiger. Min 10.4.11 kan/kunne via Bluetooth på min gamle Sony Ericsson
> t68i (tro jeg den hedder). Men det er sådan lidt off and on - eller osse
> er det fordi jeg piller for meget ved opsætningen. Det vil den anden
> Morten sikkert påstå. Jeg dimser for meget.
> Men når det virker er det super at skrive på et rigtigt tastatur,
> funtionen i adressebog "tæller ned" oven i købet. Den viser hvor mange
> anslag, der er til rådighed.
> Jeg har stadig en iPhone til gode, men når jeg en sjælden gang får lov
> at _røre_ Kranens iPhone, nyder jeg at smæsse på den. Tatsaturet volder
> ikke nogen problemer, det er fint med de "springende" bogstaver. Men jeg
> har nu heller aldrig spillet bas

Ja, jeg tror også, jeg kan vænne mig til det, for øvelse hjælper
Spørg din kone, om tasterne nogle gange "hænger". Det gør mine
indimellem. Som om den skal varmes op

Jeg bruger iøvrigt stadig MacOS X, 10.4.11, selvom suppen hårdnakket
påstår noget andet.

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Niels Jørgen Kruse (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Niels Jørgen Kruse


Dato : 25-08-08 18:08

Morten Lind <mortenlind@gmail.com> wrote:

> Mich Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:
>
> > Kære Morten (og andre følgende bidragsydere)
> >
> > Så vidt jeg har forstået fra en tre mdr. gammel tråd er det et spørgsmål
> > om OS version. Leoparden kan ikke smæsse fra adressebog, men det kan
> > Tiger. Min 10.4.11 kan/kunne via Bluetooth på min gamle Sony Ericsson
> > t68i (tro jeg den hedder). Men det er sådan lidt off and on - eller osse
> > er det fordi jeg piller for meget ved opsætningen. Det vil den anden
> > Morten sikkert påstå. Jeg dimser for meget.
> > Men når det virker er det super at skrive på et rigtigt tastatur,
> > funtionen i adressebog "tæller ned" oven i købet. Den viser hvor mange
> > anslag, der er til rådighed.
> > Jeg har stadig en iPhone til gode, men når jeg en sjælden gang får lov
> > at _røre_ Kranens iPhone, nyder jeg at smæsse på den. Tatsaturet volder
> > ikke nogen problemer, det er fint med de "springende" bogstaver. Men jeg
> > har nu heller aldrig spillet bas
>
> Ja, jeg tror også, jeg kan vænne mig til det, for øvelse hjælper
> Spørg din kone, om tasterne nogle gange "hænger". Det gør mine
> indimellem. Som om den skal varmes op
>
> Jeg bruger iøvrigt stadig MacOS X, 10.4.11, selvom suppen hårdnakket
> påstår noget andet.

Opgrader til version 2.8 af suppen.

--
Mvh./Regards, Niels Jørgen Kruse, Vanløse, Denmark

Morten Lind (26-08-2008)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 26-08-08 05:25

Niels Jørgen Kruse <nospam@ab-katrinedal.dk> wrote:

> Opgrader til version 2.8 af suppen.

Nåeh...tak

M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste