Andet multimedie
bentjuul 3670
Job som grafiker
Fra : Pia Sørensen

Dato : 22-07-01 12:01

Jeg er ved at være udlært som grafiker og søger nu et job. Jeg vil helst
arbejde i et reklamebureau eller på et forlag. men alt har interesse. Til
dem som ønsker det kan jeg sende min CV, anbefaling fra min arbejdsgiver og
min skolebevis. Jeg er kun interesseret i seriøse henvendelser.

Hvem er jeg?
De vil opdage, at jeg kaster mig ud i nye udfordringer med stor energi og
engagement, at jeg er stabil, har meget humør, og kan have mange jern i
ilden på en gang. I min fritid har jeg mange interesser, så kedsomhed er
ikke mig. Jeg er 35 år gammel, ikke ryger, er single og har ingen børn.

Hvad kan jeg?
Gennem 4½ i et reprofirma har jeg et bredt kendskab til processerne i den
grafiske branche. Jeg har arbejdet rutineret med QuarkXpress, Photoshop og
Illustrator. Det er dog tekstombrydning jeg interesserer mig mest for.
Desuden har jeg kendskab til Pagemaker, Corel Draw og Word.

Hvorfor lige mig?
Fordi jeg er parat til at tilegne mig ny viden i et miljø, som konstant er
under udvikling og bruge denne viden til gavn for såvel egne som firmaets
interesser. Og fordi jeg arbejder meget entusiastisk med de arbejdsopgaver
jeg får. Jeg har svært ved at løsrive mig fra et arbejde før den er færdig
og vel at mærke til kundens tilfredshed.

Jeg søger en arbejdsplads, hvor tiden ikke står stille, men hvor der er
spændende og udfordrende opgaver, i et godt arbejdsmiljø med gode kolleger.
Min uddannelse slutter d. 27 Juli og jeg kan tiltræde umiddelbar efter.

Med venlig hilsen

Pia Sørensen

Fra : Thf

Dato : 22-07-01 21:02

>Jeg er ved at være udlært som grafiker og søger nu et job. Jeg vil helst
>arbejde i et reklamebureau eller på et forlag. men alt har interesse. Til

Eeeeehhhhhhhhh, not again.
Der findes nok en bedre gruppe til din jobsøgning.

--
MVH THF Cessna 182S

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 22-07-01 21:39

Den 22 jul 2001 skrev Pia Sørensen følgende i

> [...]
> interesse. Til dem som ønsker det kan jeg sende min CV, anbefaling fra
> min arbejdsgiver og min skolebevis. Jeg er kun interesseret i seriøse

Seriøse henvendelser? Hm, hvordan syntes du det gik sidst du (fejlagtigt)
postede her i gruppen?

> Hvem er jeg?
[snip]

> Hvad kan jeg?
[snip]

> Hvorfor lige mig?
[snip]

Alle disse beskrivelser er jo fine nok, men du mangler IMO nogle eksempler
på dit arbejde. Hvad har du lavet af free-lance arbejde, skoleprojekter
o.lign.? Det er jo i sidste ende dine kreative evner du bliver ansat på -
ikke dit skolebevis.

FUT: væk.

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-01 21:50

Sun, 22 Jul 2001 13:00:54 +0200, skrev "Pia Sørensen"
<piaskywaker@vip.cybercity.dk>:

Du følger åbentbart ikke med i gruppen, dit opslag er uønsket her
i gruppen og din e-mailadresse virker ikke.

>Jeg er ved at være udlært som grafiker og søger nu et job.

Stillingsopslag bedes postet i news:dk.opslag.stillinger og ikke
i andre grupper, hvor alle former for opslag er uønskede.

Fut: news:dk.admin.netikette, dvs. svar herpå bliver bragt i
denne gruppe.

Jeg prøver at sende den til
CC: piaskywalker@vip.cybercity.dk istedet for, så hvis den
forkerte person modtager mailen beklager jeg.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Madsen

Dato : 22-07-01 22:04

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Sun, 22 Jul 2001 13:00:54 +0200, skrev "Pia Sørensen"
> <piaskywaker@vip.cybercity.dk>:
>
> Du følger åbentbart ikke med i gruppen, dit opslag er uønsket her
> i gruppen og din e-mailadresse virker ikke.

Jeg har her for en times tid siden prøvet at sende til
<piaskywalker@vip.cybercity.dk> da det lyder for mig som en
mere sandsynlig adresse og har heller ikke fået en mailerdeamon
retur. Noget tyder ganske rigtigt på at hun ikke følger med her, så
det hjælper næppe af hagle hende ned herinde. Hvad skal det i
øvrigt også gøre godt for?

Har sendt en venlig e-mail om at det ikke er velset med stillings-
opslag her i gruppen og sendt et link til fundatsen så hun kan se
hvad gruppen egentlig er her for, og det regner jeg da med hun
tager til efterretning. Hun er sikkert ikke klar over det.
Sådan vælger jeg i første omgang at se på det i hvert tilfælde.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.