Framelinks
Fra : Jens Pedersen

Dato : 22-07-01 01:01

Hej NG

Jeg har delt min side op i to frames. En til indholdsfortegnelse og en til
hovedindholdet.
Ved indholdsfortegnelsen forefindes et link, der refererer til en side, der
gerne skulle blive vist i hele vinduet i stedet for i et enkelt frame. Hvad
skal "target" i referencen sættes til?

Håber i forstår :)

mvh. Jens

Fra : Jørn Andersen

Dato : 22-07-01 01:26

On Sun, 22 Jul 2001 02:00:53 +0200, "Jens Pedersen"
<jensq@lavasoft.dk> wrote:

>Ved indholdsfortegnelsen forefindes et link, der refererer til en side, der
>gerne skulle blive vist i hele vinduet i stedet for i et enkelt frame. Hvad
>skal "target" i referencen sættes til?

- hvis jeg forstår dig ret.

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 22-07-01 09:48

> [...]

> gerne skulle blive vist i hele vinduet i stedet for i et enkelt frame. Hvad

Hvis jeg har forstået dig korrekt.

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : Jørn Andersen

Dato : 22-07-01 16:25

On Sun, 22 Jul 2001 10:47:53 +0200, harddrivejc@voss.tf (Jonas C.
Voss) wrote:

Hej,

Forskellen på Jonas':

og mit:

forslag er, at "_top" åbner linken i det samme fulde vindue, mens
"_blank" åbner i et nyt vindue.

Derudover findes flg. reserverede frames-navne:
"_parent" åbner linket i en ramme "niveauet over"
- Hvis du kun har rammer i ét niveau, er det det samme som "_top"

"_self" åbner linket i samme ramme

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Jens Pedersen

Dato : 22-07-01 17:01

"Jørn Andersen" <jorn.a@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forskellen på Jonas':
>
> og mit:
>
> forslag er, at "_top" åbner linken i det samme fulde vindue, mens

Det blev også mine erfaringer!
Tak!

Hilsen Jens