James Taylor
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 03-08-08 16:31

Hej

Mener James Taylor har lavet en der hedder Vincent eller sådan noget
lignende...

Nogen der kan fortælle mig hvilket album den ligger på???

/Finn

Fra : Holst

Dato : 03-08-08 16:42

Finn Stampe Mikkelsen wrote:

> Mener James Taylor har lavet en der hedder Vincent eller sådan noget
> lignende...

Ikke umiddelbart.

Men titlen får mig til at tænke på "Starry, starry night" teksten fra
Don McLean-sangen 'Vincent'.

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 03-08-08 16:49

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Ikke umiddelbart.
>
> Men titlen får mig til at tænke på "Starry, starry night" teksten fra Don
> McLean-sangen 'Vincent'.

Hej

Det er da også rigtigt... Det er Don Mclean... Sorry..

Tak for hjælpen...

/Finn

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-08-08 22:19

Finn Stampe Mikkelsen <stampe@city.dk> wrote:

> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Hej
>
> Det er da også rigtigt... Det er Don Mclean... Sorry..
>
> Tak for hjælpen...

Ja og den hedder Vincent og ikke alt muligt med Starry starry night.

I øvrigt et meget fint stykke musik.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Heidi

Dato : 05-08-08 19:28

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Ja og den hedder Vincent og ikke alt muligt med Starry starry night.
>
> I øvrigt et meget fint stykke musik.

Nemlig - kan stadig huske da Stig Rossen var med i et eller andet
portrætpogram (muligvis med Jarlen som vært), hvor Ivan Pedersen
(Petersen?) kom ind og sang den. Dét klip ville jeg gerne se/høre igen!

--
Heidi

Fra : Holst

Dato : 05-08-08 20:01

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Ja og den hedder Vincent og ikke alt muligt med Starry starry night.

Ja, ganske som jeg skrev.