Touch & Taste
Fra : Ukendt

Dato : 03-08-08 18:57

Hej

Så lige i Netto at der var kommet en kyllingefond fra Touch and Taste, med
"ny forbedret opskrift".
Hvordan kan det lade sig gøre ? Mig bekendt er en fond afkog fra et (eller
flere skrog).

mvh
Karsten

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-08-08 20:08

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> writes:

> [...]
> "ny forbedret opskrift".
> Hvordan kan det lade sig gøre ? Mig bekendt er en fond afkog fra et (eller

Der er også nogle der kommer grøntsager og urter i.

Jeg har undret mig over "forbedret". I forhold til hvad? Hvad det
koster dem at lave produktet? I forhold til chefens kones smagsløg?

Mvh Trine