Porno klassiker titel savnes?
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-08-08 21:16

Filmen er set hos Blockbuster og har et cover med nogle nøgne mennesker
på en ø. Den er vist udkommet sammen med Deep Throat i en serie, så den
er nok tilbage fra ca. 70'erne.

Handlingen foregår på en øde ø.

Ideer?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-08-08 23:03

Jesper Haaber Gylling skrev bl.a.:

> Handlingen foregår på en øde ø.

På en øde ø? Den lyder eddermame ikke særlig fræk ...

--
Mvh.: Jørgen Grandt
Bare jeg kunne huske at kigge op. Måske står der

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-08-08 23:58

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen

> På en øde ø? Den lyder eddermame ikke særlig fræk ...

Hehe lyder meget som et sted for en gør-det-selv-mand..

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 04-08-08 00:49

On Sun, 3 Aug 2008 22:15:42 +0200, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>Filmen er set hos Blockbuster og har et cover med nogle nøgne mennesker
>på en ø. Den er vist udkommet sammen med Deep Throat i en serie, så den
> [...]

De er ganske vist fra 1980'erne, men
Surrender in Paradise (1984): http://www.imdb.com/title/tt0134985/
og
The Pink Lagoon (1984): http://www.imdb.com/title/tt0087916/
foregår på en øde ø.

Fra : Jesper

Dato : 04-08-08 21:14

> Filmen er set hos Blockbuster og har et cover med nogle nøgne mennesker
> på en ø. Den er vist udkommet sammen med Deep Throat i en serie, så den
> [...]

Ku' godt være Love You af John Derek fra 1980 med Anette Haven.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on