Klippet hæk, bidt af dyr, hvilket
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 02-08-08 07:51

Hæi der folkens

Nu har jeg endelig fået klippet hæk, i korte ærmer.
Og det gav så mellem 40 og 50 små bid af et lille lyserødt dyr, der
lignede en stor loppe der ikke var helt udviklet (lyserødt).
Klør ad helvedes til.

Nogen der monstro ved hvilket dyr det er.

hamselv herfra

Fra : TDN

Dato : 02-08-08 08:45

"hamselv (dkmc)" <hampselv@PISTVAEKgmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> lignede en stor loppe der ikke var helt udviklet (lyserødt).
> Klør ad helvedes til.
>
> Nogen der monstro ved hvilket dyr det er.

He he, det nummer lavede jeg også første år jeg havde hæk, så siden har det
det være lange ærmer og bukser. Jeg bilder mig selv ind det er bladlus men
ved det ikke, men for s.... det klør.

Mvh
Thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-08-08 22:34

TDN wrote:
> Jeg bilder mig selv ind det er bladlus

Bladlus er vegetarer, så det er det ikke.

Erik Ginnerskov

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-08 22:51

Bier og hvepse er mig bekendt osse vegetarer, men derfor bider og stikker de
sataner sgu alligevel.

Michael, Fyn

Bogense

Fra : Rainman

Dato : 03-08-08 10:29

Michael, Fyn wrote:
> Bier og hvepse er mig bekendt osse vegetarer, men derfor bider og
> stikker de sataner sgu alligevel.

Vegetarhvepse er vist noget nyt (de spiser i hvert fald insekter). Og
som oftest er det mig bekendt bagenden der kommer i nærkontakt med
hækklipperfolket (om de også gør det oralt skal jeg ikke kunne sige, men
tvivler). Og du skal være noget uheldig for at blive stukket af en bi.

Fra : Armand

Dato : 04-08-08 23:13

Michael, Fyn skrev:
> Bier og hvepse er mig bekendt osse vegetarer.....

Hvepse er i allerhøjeste grad IKKE vegetarer!
De lever af andre insekter, som de fanger i flugten

--
Armand.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-08-08 06:45

Michael, Fyn wrote:
> Bier og hvepse er mig bekendt osse vegetarer, men derfor bider og
> stikker de sataner sgu alligevel.

Hvepse er ikke vegetarer og hverken hvepse eller bier bider. Der blev
snakket om at bide.

Erik Ginnerskov

Fra : Carsten

Dato : 02-08-08 19:13

"hamselv (dkmc)" <hampselv@PISTVAEKgmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg endelig fået klippet hæk, i korte ærmer.
> Og det gav så mellem 40 og 50 små bid af et lille lyserødt dyr, der
> lignede en stor loppe der ikke var helt udviklet (lyserødt).
> Klør ad helvedes til.

Jeg var endnu mere "dum". Jeg gjorde det kun iført korte bukser og træsko.
Jeg har bid/stik på både mave og ryg + arme og ben. Det er ca. en uges tid
siden nu og det klør stadig som en i ... - jeg ved heller ikke hvad det var
for nogle bæster.

Carsten

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 02-08-08 22:39

> [...]
> lignede en stor loppe der ikke var helt udviklet (lyserødt).
> Klør ad helvedes til.
>
> Nogen der monstro ved hvilket dyr det er.

Fuglelopper måske?
/Mads

Fra : Armand

Dato : 04-08-08 23:18

hamselv (dkmc) skrev:
> [...]
> lignede en stor loppe der ikke var helt udviklet (lyserødt).
> Klør ad helvedes til.
>
> Nogen der monstro ved hvilket dyr det er.

Jordmider, som mange er ganske overfølsomme overfor! :-/

--
Armand.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-08-08 06:46

hamselv (dkmc) wrote:

> Nogen der monstro ved hvilket dyr det er.

http://www.dpil.dk/dpil2005/HTML/mitter.htm

Erik Ginnerskov