Maling af Garage beton gulv
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-08 20:57

Hej gruppe.

Kan man male gulv hvor der er olie rester fra biler / motore etc.
Gulvet som sådan er rimmeligt nyt (2003) men har ikke været behandlet med
noget, derefter er der blevet lavet biler og andet mekanik derinde.

Det skal selvfølgelig kunne holde til biler igen bagefter.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Fynbo

Dato : 22-07-08 04:08

"Jørgen L." <Nooeemail.nomail.nnnooo> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget, derefter er der blevet lavet biler og andet mekanik derinde.
>
> Det skal selvfølgelig kunne holde til biler igen bagefter.

http://www.qualitya.dk/gulvmaling_38_da/

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daDK282DK282&q=Gulvmaling

Fynbo

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-07-08 10:02

> http://www.qualitya.dk/gulvmaling_38_da/
>
> http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daDK282DK282&q=Gulvmaling

Hej Fynbo

Ja Google ligger lige tilhøjre benet, det burde jeg selv have tænkt på.

Det er åbentbart ikke ligetil når der er/har været olier i cementen.
Tak for hjælpen, nu er jeg kommet lidt videre.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD
Garmin SP 2820, 2650 og GPS 12. Garmin 2650 til salg
www.lmc-klub.dk