Dupsko/Rørben
Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-07-08 18:30

Hejsa,

Har i kendskab til et sted hvor de har et stort udvalg af dupsko/rørben
(propper til at sætte i enden af rør) og som sælger enkelte styk.

Jeg kan se at Carl Ras har de 20x30mm som jeg skal bruge, men de sælger
kun pakker af 100 stk, og jeg skal kun bruge fire

Kunne ikke finde nogen i Bauhaus, Harald Nyborg eller Biltema, men måske
jeg ikke har ledt godt nok.

--
-René

Fra : Lars

Dato : 19-07-08 23:23

Rene Joergensen skrev:
> [...]
> kun pakker af 100 stk, og jeg skal kun bruge fire
>
> Kunne ikke finde nogen i Bauhaus, Harald Nyborg eller Biltema, men måske

Carl Ras er også grossist, så du kan jo spørge om de har leveret
tilsvarende dupsko til en isenkræmmer eller et byggemarked i nørheden af
dig.

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 20-07-08 06:01

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kun pakker af 100 stk, og jeg skal kun bruge fire
>
> Kunne ikke finde nogen i Bauhaus, Harald Nyborg eller Biltema, men måske

Du ringer da bare til Martin Høft. De har alt i det du søger.
Hjemmesiden: http://www.martin-hoeft.com/
Hilsen Matthias

Fra : Rene Joergensen

Dato : 20-07-08 08:23

Matthias H Matthiessen <matthiessen@dioder.dk> wrote:

> Du ringer da bare til Martin Høft. De har alt i det du søger.
> Hjemmesiden: http://www.martin-hoeft.com/

Umiddelbart ser det ikke ud til at de sælger mindre pakninger end 250stk
af den størrelse som jeg skal bruge.

Har du erfaring med at købe mindre partier end det fra dem?

--
-René