Hvilken plante er dette?
Fra : Nielsen

Dato : 14-07-08 20:09

http://www.niho.dk/Duftende_plante.jpg

I nærheden af hvor jeg bor gror denne dejligt duftende plante. Den dufter
lidt af vanille og noget andet også

Er der nogen der kan sige mig hvad den hedder?

vh
Nielsen

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 14-07-08 20:36

On Mon, 14 Jul 2008 21:08:35 +0200, Nielsen wrote:

> http://www.niho.dk/Duftende_plante.jpg
>
> I nærheden af hvor jeg bor gror denne dejligt duftende plante. Den dufter
> lidt af vanille og noget andet også
>
> Er der nogen der kan sige mig hvad den hedder?

Det er vist en ganske almindelig Vulgaris
--
/ Mikkel

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-07-08 21:27

On Mon, 14 Jul 2008 21:08:35 +0200, "Nielsen" <ikkenogen@mail.dk> wrote:

>http://www.niho.dk/Duftende_plante.jpg
>
>I nærheden af hvor jeg bor gror denne dejligt duftende plante. Den dufter
>lidt af vanille og noget andet også
>
>Er der nogen der kan sige mig hvad den hedder?

Det er en form for Cotoneaster - desværre ved jeg ikke præcis hvilken
art.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/