Køkkenbordplade, nu i beton..
Fra : Kasper

Dato : 14-07-08 18:19

Hej,

Nogle der har støbt deres egen bordplade og vil dele ud af erfaringerne? 180
* 80cm ca. med hul til weber 57cm

Jeg har læst disse 2 links

Kasper

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 14-07-08 18:27

"Kasper" <ask@ask.ask> wrote in message
> Hej,
>
> Nogle der har støbt deres egen bordplade og vil dele ud af erfaringerne?
> [...]
Hvilke 2 links ???

JJ

Fra : Kasper

Dato : 14-07-08 18:31

"Johannes Jørgensen" <johs-jspam@mail.dk> wrote in message

> "Kasper" <ask@ask.ask> wrote in message

> Hvilke 2 links ???

Heh,
ved ikke hvad der går galt i dag, første dag på arbejde efter ferie så er
nok for smadret :(

http://www.aalborg-portland.dk/default.aspx?m=4&i=269&pi=33&pr=6

http://www.handyman.dk/goderaad/goderaad_raad.asp?id=303

Kasper

Fra : Max

Dato : 14-07-08 19:19

Hej Kasper

> Nogle der har støbt deres egen bordplade og vil dele ud af

Ikke at jeg har lavet en bordplade, men skulle jeg komme i
tanke om at lave sådan noget, ja så ville jeg meget overveje
om man skulle bruge polymerbeton til opgaven.

--
Mvh Max

Fra : Benny Andersen

Dato : 14-07-08 21:01

On Mon, 14 Jul 2008 20:19:09 +0200, Max wrote:

> Hej Kasper

> Ikke at jeg har lavet en bordplade, men skulle jeg komme i
> tanke om at lave sådan noget, ja så ville jeg meget overveje
> om man skulle bruge polymerbeton til opgaven.
Min nysgerrighed er vakt - er det det man bruger til tyndpuds (gulve)?

--
Benny Andersen

Fra : Max

Dato : 14-07-08 21:33

Hej Benny

> Min nysgerrighed er vakt - er det det man bruger til tyndpuds (gulve)?

Det ved jeg ikke, men det bruges til f.eks. Aqua riste, blomsterkummer,
skibe, stole, bænke, fodertrug og mange andre ting. Det er en krydsning
mellem glasfiber og beton som jo giver en høj styrke.

--
Mvh Max