major plæneklipper
Fra : Jørgen

Dato : 11-07-08 22:19

min datter har ringet. hendes plæneklipper er ikke selvkørende mere, hun
mener at der er hoppet en ren af.
Nogen der ved hvordan man kommer ind til en sådan størrelse
fra
Jørgen

Fra : søren brix

Dato : 12-07-08 08:46

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i meddelelsen
> min datter har ringet. hendes plæneklipper er ikke selvkørende mere, hun
> mener at der er hoppet en ren af.
> Nogen der ved hvordan man kommer ind til en sådan størrelse
> --

Hej Jørgen

du skal nok ringe til falck eller en zoologisk have så de kan komme og fange
renen....

kunne ikke lade være

vh

Søren

Fra : Baumspieler

Dato : 12-07-08 12:54

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mener at der er hoppet en ren af.
> Nogen der ved hvordan man kommer ind til en sådan størrelse

Burde faktisk ikke være noget problem på nejop en major som din, for den er
jo fra ny trukket af to "rene",
så selv om den ene er faldet af er der jo en tilbage. Måske skulle du tjekke
om den er halt eller bare trænger til
noget nyt hø.

/Jan

Fra : Baumspieler

Dato : 13-07-08 10:11

> [...]
> så selv om den ene er faldet af er der jo en tilbage. Måske skulle du
> tjekke om den er halt eller bare trænger til

Jesus jeg stavede da ringe i går ...

Fra : Jørgen

Dato : 19-07-08 22:49

Baumspieler skrev:
> [...]
> jo fra ny trukket af to "rene",
> så selv om den ene er faldet af er der jo en tilbage. Måske skulle du tjekke

det skal jeg til, nu jeg er kommet tilbage fra ferien

fra
Jørgen

Fra : Henning Lund

Dato : 14-07-08 05:15

Jørgen tastede:
> min datter har ringet. hendes plæneklipper er ikke selvkørende
> mere,
> hun mener at der er hoppet en ren af.
> Nogen der ved hvordan man kommer ind til en sådan størrelse

Ja.
Hvilken model?

--
Mvh Henning Lund