Hvilken maling til sokkel
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 10-07-08 22:02

Hej
Soklen på mit hus fra 1929 er pt ubehandlet men med en del reparationer /
farveforskelle. Jeg vil derfor gerne have den malet så den fremstår ens.
Målet er at finde en løsning som gør at den fremstår som nypudset grå. Har
været inde og kigge lidt på bl.a. Skalflexs sokkelmaling. Men den er lidt
for mørkegrå og lidt for "maling agtig" Derfor vil jeg gerne høre om i evt.
har nogle forslag?

Vh
Carsten

Fra : Max

Dato : 10-07-08 22:27

Hej Carsten

> den fremstår ens. Målet er at finde en løsning som gør at den
> fremstår som nypudset grå. Har været inde og kigge lidt på bl.a.

Bland noget tynd plæver af vand, cement og lidt Alfix og mal med det.

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 10-07-08 22:59