Aut.Havevaning hvor ?
Fra : Jyt

Dato : 05-07-08 21:25

Hej

Hvor får man råd vejlening evt hjælp til anlægning
af vandingsanlæg til have,med en masse højbede planter små træer mv.

Jeg har set gardena bla. laver noget , men kunne godt tænke mig at betale en
fagmand
for at levere og lave det "rigtigt"

Området er vestsjælland !!

VH Jyt

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-07-08 06:07

On Sat, 5 Jul 2008 22:24:46 +0200, "Jyt" <jyttejaspe@hotam.net> wrote:

> [...]
>af vandingsanlæg til have,med en masse højbede planter små træer mv.
>
>Jeg har set gardena bla. laver noget , men kunne godt tænke mig at betale en

Måske Orev (http://www.orev.dk ) vil hjælpe dig - de skriver godt nok at
de ikke leverer til private, men det lyder som om du er på jagt efter et
'rigtigt' anlæg.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-07-08 21:45

> Hvor får man råd vejlening evt hjælp til anlægning
> af vandingsanlæg til have,med en masse højbede planter små træer mv.

Hvorfor må dine træer, buske og stauder ikke kunne klare sig selv? En ting
er den første sommer, men resten af tiden skal en have kunne klare sig uden
vanding - vores grundvand er for dyrebart til at pumpe op, behandle og sende
ud i ledningsnettet for at vande roser med. Og al respekt, hvis du opsamler
regnvand til dit projekt.

Mvh Maria