Bønner
Fra : MikkelBierberg@gmail~

Dato : 02-07-08 12:26

Hvad pokker er det der sker med mine bønner??
Jeg har nu forsøgt 3 gange at så bønner i haven. Hver gang bliver
frøene gravet op og ligger på jorden. De bliver ikke ædt eller noget.
Ligger bare opgravet ovenpå jorden...
UNDERLIGT!!
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 02-07-08 20:29

MikkelBierberg@gmail.com skrev:
> [...]
> Jeg har nu forsøgt 3 gange at så bønner i haven. Hver gang bliver
> frøene gravet op og ligger på jorden. De bliver ikke ædt eller noget.

Springbønner?

--
Armand.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-07-08 22:48

> Springbønner?

Ja eller de er bare på vej op (til himmels forstås)