Skjult omkostning på Switch.dk
Fra : Paul8

Dato : 01-07-08 17:01

Ved at tilmelde strøm hos switch kan jeg spare mellem 10 og 20 kr om måneden.
Hurrah ! ?
Men det viser sig at Switch kræver aflæsning og betaling med få dages varsel hver eneste
måned.
Det tager mindst 10 min. hver gang - og hvad sker der hvis man er på rejse ?

Det er lige før jeg fortryder....

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-07-08 18:33

"Paul8" <getpaul@get2net.dk.remove> skrev i en meddelelse
> [...]
> varsel hver eneste måned.
> Det tager mindst 10 min. hver gang - og hvad sker der hvis man er på rejse

Fatter ikke folk gider. Det er reelt kun 19% af regningen der kan
flyttes til et billigere selskab. Her er så et eksempel på hvad det
koster af tid i stedet. Jeg gad ikke besværet.
Ydermere så får man 2 regninger i stedet for 1.
1 fra hvert selskab.

Fra : "

Dato : 01-07-08 18:52

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster af tid i stedet. Jeg gad ikke besværet.
> Ydermere så får man 2 regninger i stedet for 1.

OK det er jo normalt noget man kan gøre automatisk, så besværget for at
spare kr 1000 er ikke meget..

Fra : Paul8

Dato : 01-07-08 20:27

> OK det er jo normalt noget man kan gøre automatisk, så besværget for at spare kr 1000
> er ikke meget..

Hos mig skal man hver måned ud til måleren og aflæse.
Så skal man starte PC'en og indtaste sin login på switch.dk -hvis man husker den.
Der kan godt gå 10 minutter ved det....

Hvordan gør du det automatisk?

Fra : retroman

Dato : 01-07-08 20:55

> Hos mig skal man hver måned ud til måleren og aflæse.
> Så skal man starte PC'en og indtaste sin login på switch.dk -hvis man
> [...]

skriver mit målernummer ind på websiden, og resten foregår automatisk mht.
over flytning. SVJH med modstrøm skal man sætte en dims på måleren som
registere forbruget og den sender det automatisk ind.