'Farlig' bi ?
Fra : JOB

Dato : 01-07-08 13:07

Hej i den Danske sommer! - Jeg skulle idag flytte noget træ, og save det op
med en stiksav...men så kom først hvepsene og brokkede sig ret agressivt -
bagefter kom nogle meget vrede bier, som jeg fik 'klasket' en af. Kan nogen
her se om det er en farlig bi? - den er nærmest sort, og med lidt gylden
bagkrop på undersiden. Billeder er uploadet i dk.binaer
gruppen som 'Farlig' bi. mvh. Jens-Ole på Røsnæs
- ps - de var vrede over jeg rørte træet, men blev helt hidsige når jeg
brugte stiksaven

Fra : Armand

Dato : 02-07-08 00:06

JOB skrev:
> [...]
> gruppen som 'Farlig' bi. mvh. Jens-Ole på Røsnæs
> - ps - de var vrede over jeg rørte træet, men blev helt hidsige når jeg

DFe binære grupper er desværre ikke dét gode værktøj som de er tiltænkt:
Flere udbydere har lukket for adgang til .binær, deriblandt TDC!

For at få billeder ud blandt folket med sikkerhed er det mere praktisk
at lægge dem ind på alternative tjenester á Google's Picasa og Peecee!

--
Armand.
(Uden adgang til de binære)

Fra : JOB

Dato : 03-07-08 00:06

> [...]
>
> For at få billeder ud blandt folket med sikkerhed er det mere praktisk at
> lægge dem ind på alternative tjenester á Google's Picasa og Peecee!

Hej Armand - sikke nu noget - det må jeg se at finde ud af....mvh JOB

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-07-08 15:35

"JOB" <job@removeimage.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gruppen som 'Farlig' bi. mvh. Jens-Ole på Røsnæs
> - ps - de var vrede over jeg rørte træet, men blev helt hidsige når jeg

De er ikke hidsige som sådan. De samler det savsmuld der flyver rundt når du
saver. Jeg har som tømrer problemet hver sommer. Ikke så fedt når man står
og balancerer på taget med en rundsav, at der kommer sådan en flyvemaskine
og forstyrrer. ;)

- Martin

Fra : JOB

Dato : 03-07-08 00:14

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du saver. Jeg har som tømrer problemet hver sommer. Ikke så fedt når man
> står og balancerer på taget med en rundsav, at der kommer sådan en

Hej Martin...Ja, de var stærkt interesserede i savsmuldet, som de vel bygger
bo ud af - så sparer de nok noget gnavearbejde - og ja, rundsav og
bi/hvepseangreb er en dårlig cocktail - de gjorde da mit savearbejde
umuligt...mvh JOB
- ps - det var ligesom om at begrebet 'stik'sav fik en udvidet betydning (-;

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 04-07-08 23:38

> [...]
> umuligt...mvh JOB
> - ps - det var ligesom om at begrebet 'stik'sav fik en udvidet betydning

Hehe.

Vær du glad for, at det ikke er spætten der ville overtage arbejdet. Så
ville vi jo udvide "stiksaven" til "hammer-mejsel" udgaven. Det ville
bestemt ikke være for børn.

/Jasper