reserrvedele til Ginge Quantum plæneklippe~
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 29-06-08 17:47

Hvor finder jeg en ny aksel til en Ginge plæneklipper ??

Ungerne ramte en stub (2 gang på 3-4 år) og akslen blev skæv...

samtidig skal jeg bruge bundpakning og ny kniv til maskinen så jeg kan samle
den igen

helst i nærheden af Næstved eller et godt link til en som kan sende det
direkte

thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 29-06-08 20:53

Thomas Duus Jürgensen tastede:
> [...]
> jeg
> kan samle den igen
>

> helst i nærheden af Næstved eller et godt link til en som kan

Det kan ikke betale sig, det er hele krumtappen der skal skiftes

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 30-06-08 09:41

Hejsa

Jeps, det er også den jeg mener, har pillet den af så hvis jeg bare kan
skaffe en ny så må det trods alt være billigere end at købe en ny
plænekliper af den kaliber (nypris var 5000)

Thomas

--
Lavpris-laase.dk
Købmagergade 12