Opsætning af Älvsbyhus
Fra : dpl

Dato : 29-06-08 12:57

Hejsa
Vi går i husbygger-tanker, og er ved at kigge en del træhus-firmaer
efter i sømmene.

Primært er jeg her på jagt efter erfaringer med firmaet Älvsbyhuse. Så
hvis du har fået hus, eller kender nogen der har fået hus fra dette
firma inden for de sidste 2 år, er vi meget interesseret i at høre dine
erfaringer!

Hilsen Dorthe

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-06-08 17:26

dpl wrote:

> Primært er jeg her på jagt efter erfaringer med firmaet Älvsbyhuse.

Mener at huske, at det var dem, der for kort tid siden blev sablet kraftigt
ned i en TV-udsendelse, fordi kvaliteten af arbejdet var værre end ringe og
viljen til at rette op på påviste fejl (uvildig syn- og skønsmand) måtte
betegnes som ikke-eksisterende.

Erik Ginnerskov

Fra : Jakob Griffel

Dato : 29-06-08 17:30

> [...]
> end ringe og viljen til at rette op på påviste fejl (uvildig syn- og
> skønsmand) måtte betegnes som ikke-eksisterende.

Var det ikke Västkuststugan der var i Kontant på DR?

--
Hilsen Jakob

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-06-08 17:35

Jakob Griffel wrote:

> Var det ikke Västkuststugan der var i Kontant på DR?

Det er da muligt, jeg husker forkert. Men jeg tog jo netop det forbehold.

Erik Ginnerskov

Fra : dpl

Dato : 29-06-08 18:13

Erik Ginnerskov skrev:

> [...]
> viljen til at rette op på påviste fejl (uvildig syn- og skønsmand) måtte

Nej det var Västkuststugan.
Dorthe

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 29-06-08 18:06

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
> Vi går i husbygger-tanker, og er ved at kigge en del træhus-firmaer efter
> i sømmene.

Ikke at jeg har de store erfaringer, men jeg har været gæst i et Älvsbyhus
et par dage, og det der slog mig var at man ikke kan have personlige
hemmeligheder i et sådant hus - spiser man kiks i den ene ende af huset, så
kan man høre det i den anden ende - selvom alle døre er lukkede..
Med andre ord: Jeg synes der er utroligt lydt i et sådant hus - jeg havde i
hvert fald traumer når jeg sad på tønden i badeværelset, og dem vi var på
besøg hos, sad inde i stuen...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : dpl

Dato : 29-06-08 18:15

Andreas M. Hansen skrev:

> [...]
> havde i hvert fald traumer når jeg sad på tønden i badeværelset, og dem
> vi var på besøg hos, sad inde i stuen...

*smil*
Vi bor i et lille sommerhus af træ for nuværende, så det skræmmer mig
ikke så meget. Men har godt læst andre steder, at væggene er tynde. De
er vist af spån og ikke gips.
Dorthe