Pyntegræskar
Fra : Inger D.

Dato : 14-06-08 18:37

Blomsterne falder af.

Inspireret af Frilandshaven 2007 har jeg har lavet et pyntegræskartræ på min
altan. Jeg har plantet planterne i en stor krukke, og de vokser lystigt og
hurtigt opad. De sætter masser af knopper og får flotte store gule blomster.
Så langt så godt, men... Når blomsten har siddet og været flor en dag,
falder den sammen og hele knoppen falder af = ingen pyntegræskar. Jeg gøder,
vander og bestøver, men lige lidt hjælper det. De nederste blade har i
længere tid haft en masse små hvide prikker og bliver efterhånden mere og
mere gule.
Er der nogen der har ideer til, hvad jeg kan gøre får at hjælpe mit
pyntegræskartræ?

Inger D.