Asfaltvej - pris
Fra : JS

Dato : 10-06-08 21:52

Er der nogen her der ved, hvad det vil koste at lægge afsalt på en grusvej
på ca. 100 x 4 m?
Bare sådan cirka...

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-06-08 22:33

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved, hvad det vil koste at lægge afsalt på en grusvej
> på ca. 100 x 4 m?
> Bare sådan cirka...

Tror slet ikke private må anvende asfalt. Men det er det jo evt. heller
ikke. Kender ikke priser, men sikkert hundedyrt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per H

Dato : 10-06-08 22:44

On Tue, 10 Jun 2008 23:32:39 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> skrev:

>"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

>Tror slet ikke private må anvende asfalt. Men det er det jo evt. heller
>ikke. Kender ikke priser, men sikkert hundedyrt.

hørte en pris der hed ca 1000 kr pr ton. Og det er jo tung matriale

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Max

Dato : 10-06-08 22:51

Hej

> Tror slet ikke private må anvende asfalt. Men det er det jo evt.
> heller ikke. Kender ikke priser, men sikkert hundedyrt.

Det er vidst ikke noget problem for private

http://www.munck-privat.dk/index.php?page=33

Man kan da også købe spande med asfalt i det lokale byggemarkede.

Der er lidt priser her

http://www.vestegnensab.dk/priser.html

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 11-06-08 15:16

On Tue, 10 Jun 2008 23:51:23 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Hej

>Det er vidst ikke noget problem for private
>
>http://www.munck-privat.dk/index.php?page=33
>
>Man kan da også købe spande med asfalt i det lokale byggemarkede.

Det er kold-asfaldt. Meget hobbybetonet.

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Keld Nygaard

Dato : 11-06-08 07:20

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved, hvad det vil koste at lægge afsalt på en grusvej
> på ca. 100 x 4 m?
> Bare sådan cirka...
NCC har en afdeling de kalder Microholdet, der laver små asfaltopgaver:
http://www.microholdet.dk/

- Denne opgave er måske for stor for dem, men der kan du se nogle
priseksempler, f.eks. at ny asfalt på en indkørsel med eksisterende asfalt
koster 200 kr/m2.

Med venlig hilsen
Keld Nygaard

www.nygaard.eu

Fra : Anders Majland

Dato : 11-06-08 18:27

> Er der nogen her der ved, hvad det vil koste at lægge afsalt på en grusvej
> på ca. 100 x 4 m?
> Bare sådan cirka...

Er der en ordenligt vejkasse under, eller er det bare et tilfældigt hjulspor
der med tiden ahar fået tilført lidt grus ?
Hvis der skal udgraves og laves en ordenligt vejkasse er det et større
anlægsarbejde ... og jeg tør ikke gætte på prisen ...

Hvis der "blot" jævnes og hældes asfalt på den gamle vej holder det sikkert
ikke længe - og slet ikke hvis afløbsforholdene heller ikke er iorden ...

Overvejet at få knuste tegl, beton eller asfalt på ?

Fra : Ralph

Dato : 11-06-08 18:42

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved, hvad det vil koste at lægge afsalt på en grusvej
> på ca. 100 x 4 m?
> Bare sådan cirka...

Ved det ikke, men jeg ved at en helt ny vej (på ca. 100m) netop er blevet
anlagt her i Nyk.Mors, jeg vil skyde på ca. 10 mand, lastbiler, traktorer,
store gravemaskiner en enkelt rendgraver var beskæftiget ca. 3 uger - så et
slag på tasken 550.000 plus materialer (500 kr/time for mand+maskine - det
rimer

--
Ralph

Fra : Ivar

Dato : 11-06-08 18:49

JS skrev:

> Er der nogen her der ved, hvad det vil koste at lægge afsalt på en grusvej på
> ca. 100 x 4 m?
> Bare sådan cirka...

Det er selvfølgelig afhængig af hvordan det skal laves. Men et
gæt ud fra en parkeringsplads for en del år siden cirka på
samme størrelse, vil jeg sige 400.000 kr.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Ivar

Dato : 11-06-08 18:52

Ivar skrev:

> vil jeg sige 400.000 kr.

Der skulle have stået "mindst 400.000 kr"

Ivar

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af