Billigt træloft?
Fra : Morten

Dato : 10-06-08 11:43

Hej!

Jeg skal have købt brædder til at opsætte nyt loft, og vil gerne have dem
som dette:
http://www.byggecenter.dk/uploads/product_pictures/1145019125420_large.jpg

Er der virkelig ikke nogen billigere alternativer end Bauhaus o.l. ? - jeg
synes det ser forholdsvis kostbart ud at skulle købe dem enkeltvis de steder

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-08 06:23

On Jun 10, 12:43 pm, "Morten" <REMOVE_p...@simonsen.mail.dk> wrote:
> [...]
> synes det ser forholdsvis kostbart ud at skulle købe dem enkeltvis de steder

Jem og Fix har dem færdig ludbehandlede.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Morten

Dato : 10-06-08 15:34

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message

> Jem og Fix har dem færdig ludbehandlede.

Ok, det er det samme de har de andre byggemarkeder - men tror du de er
billigere i Jem og Fix?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-06-08 01:32

On Jun 10, 4:33 pm, "Morten" <REMOVE_p...@simonsen.mail.dk> wrote:

> Ok, det er det samme de har de andre byggemarkeder - men tror du de er
> billigere i Jem og Fix?

De er oftest lidt billigere, men kvaliteten er også lidt lavere. Der
er måske lid flere knaster i eller lign.

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-06-08 19:01

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er der virkelig ikke nogen billigere alternativer end Bauhaus o.l. ? - jeg
> synes det ser forholdsvis kostbart ud at skulle købe dem enkeltvis de

http://www.billigbyg.dk/shop/profilbraedder-98c1.html

Jeg ved ikke hvad Bauhaus tager. Hvor mange m2 snakker vi om?

- Martin

Fra : Morten

Dato : 10-06-08 20:24

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvad Bauhaus tager. Hvor mange m2 snakker vi om?

En 50m2 ca...

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-06-08 21:20

"Morten" <FJERN_post@simonsen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> En 50m2 ca...

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der er undertiden gode muligheder for en
god pris her: http://www.demfranordlunde.dk/

- Martin

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-06-08 22:11

> [...]
>
> Er der virkelig ikke nogen billigere alternativer end Bauhaus o.l. ? - jeg
> synes det ser forholdsvis kostbart ud at skulle købe dem enkeltvis de

Lad være! De billige trælofter bliver hurtigt grimme, de er ikke til at
vaske af uden at blive skjoldede og de slår sig. Har du ikke penge til at
købe et kvalitetsloft, så vælg noget andet.

Mvh Maria

Fra : Per H

Dato : 10-06-08 22:29

On Tue, 10 Jun 2008 23:10:42 +0200, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> skrev:

>Lad være! De billige trælofter bliver hurtigt grimme, de er ikke til at
>vaske af uden at blive skjoldede og de slår sig. Har du ikke penge til at
>købe et kvalitetsloft, så vælg noget andet.

Ja det er også lige det jeg skulle til at sige.

De billigeste er ofte "sekta" kvalitet ( som sildekasser.) der er en
masse knaster i/ også løse knaster./ huller.

Du kan få en god kvalitet på trælaster, men i billigbutikker, er det
nok svært at finde.

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 14-06-08 21:21

> [...]
>
> Er der virkelig ikke nogen billigere alternativer end Bauhaus o.l. ? - jeg
> synes det ser forholdsvis kostbart ud at skulle købe dem enkeltvis de
www.e-traelasten.dk, de har en masse forskellige modeller jeg vil næsten
tro der er noget du kan bruge.

m.v.h.

Jesper G