Kantskærer til græsplænen
Fra : Dal

Dato : 06-06-08 04:08

Er der nogen som i virkelligheden har prøvet den der Easy-cut kantskærer
eller andre produkter, og her tænker jeg ikke på kantspader eller lign, men
f.eks har wolf også noget som kan skære kanter.

/dal

Fra : Martin Henriksen

Dato : 06-06-08 08:15

"Dal" <fup@fidus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller andre produkter, og her tænker jeg ikke på kantspader eller lign,
> men f.eks har wolf også noget som kan skære kanter.

Jeg har en fra Wolf, købt i Bauhaus.
Den er ganske fremragende.

Martin Henriksen
Albertslund

www.h58.dk
Gamle forordninger og beskrivelser ca. 1660 - 1880.

Fra : Dal

Dato : 06-06-08 08:32

kan den også klippe/skære ind til en flisekant eller er den "bare" til alm
græskanter
/dal

Fra : Martin Henriksen

Dato : 06-06-08 12:47

> kan den også klippe/skære ind til en flisekant eller er den "bare" til alm
> græskanter
> /dal

Ja, det kan den og det enda ganske tæt.
Har lige være ude og prøve