skiferheller
Fra : OR

Dato : 05-06-08 11:58

Har et sterkt ønske om å lage et område ( en slags platting) foran inngangen
til huset. Det skal være dekket av skiferheller. Må vel utføre et visst
grunnarbeide ned til en viss dybde for å unngå telehiv (bor i Norge) Ønsker
å fuge hellene med en slags betong i allefall noe som stivner og holder
hellene sammen.

Noen som kan gi meg et tips om hvor jeg begynner. Gjerne linker til
fremgangsmåte.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 05-06-08 17:12

Måske du kan bruge dette link: http://www.abelona.dk/terrasse.htm