hjemmelavet bord til ø57 grill
Fra : Steffen

Dato : 05-06-08 10:51

Hej NG!
Jeg har netop fået mig en weber onetouch gold ø57 med lågholder og vil gerne
have den integeret i en vogn (a la Platinium-udgaven) men vil få en smed til
at lave et bord til mig hvor grillen kommer op i en ordenlig arbejdshøjde
(ca 90cm) og så skal der være bordplads (ca 30+60cm) på hver side af
grillen. Måske jeg vil se om jeg kan finde en gammel rustfri
køkkenbordplade.

Er der nogen der har nogle billeder eller tegninger liggende som jeg kan få
inspiration fra ?

Steffen

Fra : Max

Dato : 05-06-08 09:02

Hej Steffen

> en ordenlig arbejdshøjde (ca 90cm) og så skal der være bordplads (ca
> 30+60cm) på hver side af grillen. Måske jeg vil se om jeg kan finde
> en gammel rustfri køkkenbordplade.

Lyder som en god ide, speciel højden er vigtig, min er 85 cm høj og
det passer egentlig fint til mig (192 cm høj). Ligeledes er aflægger-
plads i begge sider en rigtig god ide. Kroge under hylderne til værktøj
er også en god ide, ligeledes en hylde under det hele. Hjul i den ene
ende så den kan flyttes let er måske også en god ide. Kik efter hvad
man kan få af færdigsyede overtræk og vælg størrelsen efter det.

Ikke noget konkret, bare mine tanker, lykke til med foretagnet.

--
Mvh Max

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 05-06-08 10:32

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køkkenbordplade.
>
> Er der nogen der har nogle billeder eller tegninger liggende som jeg kan

jeg fik fat i en 3 meter stålbordplade med vask, savede så vasken ud med en
stiksav, virker kanon, og mangler i hvettilfælde ikke afsætningsplads,

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Steffen

Dato : 11-06-08 21:16

kan du sende et billede ? Hænger grillen bare på kanten ?

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 12-06-08 00:32

hej steffen
kan jeg godt virker din mailadr ?
ellers send mig en mail find adressen på hjemmesiden

--
Hilsen Gilbert Rønhave