Brasiliansk purpurblomst (Tibouchina)
Fra : Steen

Dato : 05-06-08 06:43

Er der nogen, som kender et gartneri eller lignende, hvor jeg kan købe en
Tibouchina.

http://images.google.dk/images?hl=da&resnum=0&q=tibouchina&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

--
/Steen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 05-06-08 15:32

On Thu, 5 Jun 2008 07:42:32 +0200, "Steen" <steen.j@cutie.dkx> wrote:

>Er der nogen, som kender et gartneri eller lignende, hvor jeg kan købe en
>Tibouchina.
>
>http://images.google.dk/images?hl=da&resnum=0&q=tibouchina&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Så vidt hukommelse og syn ellers stemmer, så har vi den slags på mit
arbejde på Hjørring Ny Planteskole.

Hvis det er for langt væk, så mener jeg at den er blevet mere almindelig
de sidste to år.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Steen

Dato : 06-06-08 19:52

> Hvis det er for langt væk, så mener jeg at den er blevet mere almindelig
> de sidste to år.

Det er lidt langt væk, da jeg bor i København. Jeg ved ikke om sådan en
plante kan sendes.

/Steen

Fra : Elmer Fjort

Dato : 06-06-08 20:57

"Steen" <steen.j@cutie.dkx> skrev i en meddelelse

> "Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er lidt langt væk, da jeg bor i København. Jeg ved ikke om sådan en
> plante kan sendes.

Jeg mener, at jeg for et par år siden købte sådan en i Bilka.
Mon ikke Bauhaus eller bilka, vil være oplagte steder at søge.

Elmer

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 07-06-08 23:08

Købte en i dag i A-Z, Hjørring. (samme som Bilka) til 90,- mener jeg det
var.

God jagt.

/Jasper