ligusterhæk
Fra : tnk

Dato : 03-06-08 21:21

Har ladet mig fortælle at en ligusterhæk max ahr en levealder på 30-40 år...
Kan det nu også passe???
--

Mvh Tove

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 04-06-08 07:21

On Tue, 3 Jun 2008 22:20:42 +0200, "tnk" <tnk@privat.dk> wrote:

>Har ladet mig fortælle at en ligusterhæk max ahr en levealder på 30-40 år...
>Kan det nu også passe???

Både og - jeg er ret sikker på at hækken omkring mine forældres hus er
omkring 40 år. Den trives stadig fint.

Men en hæk i det hele taget bliver vel lidt medtaget eller "slidt" efter
så mange års klipning.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 07:25

Mads Lie Jensen wrote:
> Både og - jeg er ret sikker på at hækken omkring mine forældres hus er
> omkring 40 år. Den trives stadig fint.

Min egen omkring mit hus, er fra 1976, og stortrives staig.

> Men en hæk i det hele taget bliver vel lidt medtaget eller "slidt"
> efter så mange års klipning.

Ja "stammerne" bliver meget tykke og grove, så den kommer til at se "slidt"
ud.

Mvh Hauge

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 04-06-08 17:10

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i meddelelsen
> On Tue, 3 Jun 2008 22:20:42 +0200, "tnk" <tnk@privat.dk> wrote:
>
> Men en hæk i det hele taget bliver vel lidt medtaget eller "slidt" efter
> så mange års klipning.

Nåe, så er det nok også derfor mit hår begynder at være lidt "slidt"
Det er også noget mere end 40 år nu.

Steen.

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 17:17

Steen Jakobsen wrote:
> Nåe, så er det nok også derfor mit hår begynder at være lidt "slidt"
> Det er også noget mere end 40 år nu.

Er der også kommet større og tykkere stammer der?

Mvh Hauge