Klargøring af Svømmebassin
Fra : husted@email.com

Dato : 02-06-08 15:36

Hej,

Vi har netop købt et hus, hvor der medfølger et nedgravet
Svømmebassing i haven. Vandet er ret ulækket og trænger sikkert til at
blive udskiftet fuldstændigt mm.

Jeg har forsøgt at finde nogle firmaer/personer som kan stå for dette
og klargøre vores Svømmebassin men uden held. Kender I nogen firmaer/
personer som kan klare dette?

Vi bor omkring Lyngby på Sjælland.

Mvh,
Lars

Fra : Lars Hansen

Dato : 03-06-08 07:46

<husted@email.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Lars

Jeg har aldrig prøvet ham her, men jeg har hørt rigtigt meget godt om ham.
www.nielsaltmuligmand.dk.

Og så bor han tilmed ikke langt fra dig.

Mvh
Lars Hansen