Reservedele til Black & Decker græstrimmer~
Fra : Is

Dato : 02-06-08 19:08

Hej

Jeg har en Black & Decker græstrimmer (GL720) hvor remmen er
knækket.

Er der nogen der kender et godt og også gerne et billigt sted at
skaffe sådan en rem ??

Erik Isager

Fra : Henning Lund

Dato : 03-06-08 16:44

Is tastede:
> [...]
> knækket.
>
> Er der nogen der kender et godt og også gerne et billigt sted

Jep, ring eller skriv hertil
http://www.lytek.dk/shop/frontpage.html

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Is

Dato : 03-06-08 21:04

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> Is tastede:

> Jep, ring eller skriv hertil
> http://www.lytek.dk/shop/frontpage.html
>
> --
> Mvh Henning Lund
> http://www.sitecenter.dk/freespace/
> vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail.

Tak for det, jeg har dog i løbet af dagen fået bestilt en fra Black &
Decker i lyngby, tror jeg det var

97 kr alt i alt - moms, forsendelse. Det er da ikke så galt.

Erik Isager