Eva Trio teflonbelagte gryder
Fra : carsten.beck@post.dk

Dato : 26-05-08 13:27

Hej.
Jeg ofrede for nogle år siden prisen på nogle teflonbelagte gryder fra
EVA TRIO.
Flotte, men desværre nærmest "koger belægningen" af. Gryderne kan
reelt ikke bruges, da belægningen falder af i små sorte partikler!
Teflonbelægningen nærmest separerer fra gryderne.
Det virker som om, at belægningerne ikke passer sammen!

Vil leverandøren af gryderne erkende en fejl i leverancen?
Jeg vil nødig skulle smide gryder af denne kvalitet/pris ud af
vinduet, men det er pt. nødvendigt, da de er kassable!

Står pris og kvalitet normalt ikke i i forhold til hinanden? Prisen
var da ikke i den billige ende!

Har andre haft tilsvarende problemer?

Carsten

Fra : Boje

Dato : 26-05-08 20:53

Hej.

Ja, jeg har haft samme problem med 2 gryder af samme type. Blot røg
belægningen af som næsten hele "skind".

Begge gryder er uden vrøvl ombyttet i den forretning, hvor jeg købte dem.
Bytterne har fungeret upåklageligt i nogle år efterhånden.

Mvh
Boje

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 27-05-08 08:48

carsten.beck@post.dk wrote:

> [...]
> Teflonbelægningen nærmest separerer fra gryderne.
> Det virker som om, at belægningerne ikke passer sammen!

Idet jeg selvfølgelig går ud fra at I har behandlet gryderne efter
forskrifterne, vil jeg mene at det må være en produktionsfejl. Vi har bl.a.
en Eva Trio pande med non-stick belægning og den har ikke givet problemer på
trods af ca tre års relativt hård brug.

Ebbe