Montering af køleskab
Fra : frank.holmgrun@gmail~

Dato : 22-05-08 03:06

Jeg har købt et køle/fryseskab, der skulle passe ind i vores ældre
køkken. Desværre viser det sig at håndtaget på det nye skab stikker
lidt ud over 'normalbredden', så skabet ikke kan skubbes helt så langt
ind som det gamle.

Derfor står det nu meget yderligt foran hvor benene kun hviler halvt
på underlaget. Det er jeg lidt nervøs for, og har ladet mig fortælle
at man kan købe nogle skinner eller lignende, som kan monteres for at
stabilisere.

Men hvor? Og er det skinner eller andet man bruger?

Fra : Max

Dato : 22-05-08 11:01

Hej Frank

> Men hvor? Og er det skinner eller andet man bruger?

En mulighed var at bruge en hylde og lægge i bunden
og trække den frem så køleskabet stod på den.

--
Mvh Max