Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon IXUS 70 - Max hukommelseskort ????
Fra : Kent Hansen

Dato : 03-08-08 16:31

Hejsa,

Er der nogen der ved hvad max størrelse af hukommelseskort, der kan anvendes
til en Canon Ixus 70 ??

Mvh Kent

Fra : Autocadster

Dato : 03-08-08 20:48

Følgende er skrevet af Kent Hansen:
> Er der nogen der ved hvad max størrelse af hukommelseskort, der kan anvendes
> til en Canon Ixus 70 ??

Pas på nu kommer kloge kurt efter dig, for det er da noget alle ved

Autocadster / 2620

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-08-08 00:36

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Pas på nu kommer kloge kurt efter dig, for det er da noget alle ved

Formentlig ikke, da der har været spurgt om det en masse gange her i
grupperne - nok flest i indkøbs-gruppen, da det nok mest er et "hvad
skal jeg købe"-spørgsmål.

Så en løsning er at kigge tilbage i grupperne og finde svaret.

Men svaret er at der ikke er nogen egentlig grænse udover den som FAT32
sætter - og den er langt større end de kort, der kan købes.

Der kan dog på ældre kameraer være problemer med at vise antallet, hvis
der ikke er cifre nok på displayet - men den tæller Ok alligevel,

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-08 19:03

Ixus 60 er max 2 gb.
Nyere Ixus' kan mig bekendt gå til 8 Gb. SDHC.
Men jeg mener også det stod i manualen eller på
Canons hjemmeside. Gælder nok også for 70/75 serien.

Er det pga. videodelen du spørger evt. ?
Har nogle cameraer idag en komprimering
ala DIVx eller lign. ??