Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 400D
Fra : Autocadster

Dato : 01-08-08 12:17

Hvilke kort og hvor mange gb er max ?

Autocadster / 2620

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-08-08 13:09

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvilke kort og hvor mange gb er max ?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

CompactFlash Type I / II (Microdrive compatible)¹
16 GB

Kurt

Fra : Autocadster

Dato : 01-08-08 14:02

Kurt Lund udtrykte præcist:
> CompactFlash Type I / II (Microdrive compatible)¹
> 16 GB

Hvor mange billeder på 8gb i bedste kvalitet ?

Autocadster / 2620

Fra : _

Dato : 01-08-08 14:10

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kurt Lund udtrykte præcist:
>
> Hvor mange billeder på 8gb i bedste kvalitet ?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Kan du slet ikke noget selv?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-08-08 14:19

"_" skrev i en meddelelse
> Kan du slet ikke noget selv?

Hvorfor selv søge, hvis andre gider

Jan

Fra : Kim S

Dato : 01-08-08 21:57

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kurt Lund udtrykte præcist:
>
> Hvor mange billeder på 8gb i bedste kvalitet ?

RAW eller JPG ?

Mvh, Kim

Fra : Autocadster

Dato : 02-08-08 00:28

Den 01-08-2008, skrev Kim S:

> RAW eller JPG ?

Er helt grøn hvad dslr kamera angår, så ved ikke hvad raw er :'(

Nogen der kan anbefale noget godt læsestof om emnet at bruge et dslr
kamera, www, bog eller blad ?

Autocadster / 2620

Fra : Kurt Lund

Dato : 02-08-08 07:11

> Er helt grøn hvad dslr kamera angår, så ved ikke hvad raw er :'(
>
> Nogen der kan anbefale noget godt læsestof om emnet at bruge et dslr
> [...]

Ja hvis du har købt et EOS 400D vil jeg da anbefale at du læser manualen
igennem en 3-5 gange,
der er der svar på meste af det du har spurgt om. Og desuden er den et lille
men godt fotokursus.....
Men Ellers Er Google din bedste ven på nettet

Mvh
Kurt

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 01-08-08 22:37

On Fri, 01 Aug 2008 15:01:31 +0200, Autocadster wrote:

> Kurt Lund udtrykte præcist:
>
> Hvor mange billeder på 8gb i bedste kvalitet ?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Kig på side 60 i den engelske manual og sikkert også side 60 i den danske,
der får du tallene opgivet ved 512 MB kort. Så er det bare at gange op.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid med cybercity.dk
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

Fra : _

Dato : 01-08-08 23:28

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> Kig på side 60 i den engelske manual og sikkert også side 60 i den danske,
> der får du tallene opgivet ved 512 MB kort. Så er det bare at gange op.

Det gider cadster ikke.