Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Engelsk - dansk ordliste "fotoudtryk"
Fra : BRSF-DK

Dato : 23-07-08 18:39

Måske kan nogle af jer hjælpe, for jeg har forgæves søgt efter en ordliste
som oversætter - forklare "fotoudtryk"

Jeg tænker om der findes en siden tilsvarende denne, som er på engelsk:

http://www.dpreview.com/learn/?/glossary/

hvor yderligere "gloserne" er både på dansk og engelsk

Jeg håber, at nogle af jer kan give et link eller flere

Bjarne
6855 Outrup

Fra : Ole Christiansen

Dato : 24-07-08 09:02

"BRSF-DK" <bjafa@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvor yderligere "gloserne" er både på dansk og engelsk
>
> Jeg håber, at nogle af jer kan give et link eller flere

Du kan bruge Google translate

http://translate.google.com/translate_t

Lav copy/paste af teksten ind i Googleoversætteren.

--
Ole

Fra : BRSF-DK

Dato : 24-07-08 14:41

"Ole Christiansen" <abc@mail.invalidtele.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge Google translate
>
> http://translate.google.com/translate_t
>
> Lav copy/paste af teksten ind i Googleoversætteren.
>
> --
> Ole
Hej Ole

ja, det er jeg klar over, men ville gerne have et link til en tilsvarende
side på dansk, for det er noget af et arbejde at skulle oversætte alt til
folk som ikke kan klare den engelske side. Prøv at klikke på de enkelte ord
på siden og se de gode forklaringer.
Da jeg hjælper en del ældre, som nu har genoptaget foto som hobby -
digitalt, ville det være rart at kunne give dem det på dansk, for rigtig
mange af dem kan ikke klare sig på engelsk.

Bjarne
6855 Outrup